جزئیات داستانی فیلم کنسل شده The Batman بن افلک مشخص شد

11 December 2020 - 19:30

جو منگنیلو (Joe Manganiello) بازیگر نقش دث‌استروک از جزئیات داستانی جدید فیلم کنسل شده The Batman بن افلک (Ben Affleck) صحبت به میان آورد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مدت‌ها پیش قبل از اینکه مت ریوز (Matt Reeves) و رابرت پتینسون (Robert Pattinson) با همکاری یکدیگر فیلم Batman را تولید کنند، بن افلک قرار بود که اولین فیلم مستقل دنیای گسترده DC با حضور شوالیه سیاه را بسازد. نه تنها بن افلک قرار بود که در فیلم The Batman نقش‌آفرینی کند بلکه علاوه بر آن او نقش کارگردان، تولیدکننده و نویسنده فیلم‌نامه این فیلم را بر عهده داشته بود.

پس از تجربه پرتلاطمی که او در روند تولید فیلم Justice League تجربه کرده بود، بن افلک در ابتدا تصمیم گرفته بود تا تنها از وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم انصراف دهد سپس بعداً او از روند ساخت فیلم The Batman به کل خارج شود. در طول این پروسه و پس از آن، جزئیات پیرامون فیلم The Batman بن افلک نشان از فیلم مستقل بسیار متفاوتی را برای کاراکتر بروس وین نسبت به بقیه چیزهایی که بینندگان از این کاراکتر تا به حال مشاهده کرده‌اند را داده است. گزارش‌ها حاکی از این بوده که داستان این فیلم از بازی‌های ویدیویی Arkham الهام گرفته شده است در حالی که قرار بود بیمارستان روان‌پزشکی Arkham Asylum نیز به داستان این فیلم متصل شود. بن افلک تائید کرده بود که دشمن اصلی بتمن در این فیلم دث‌استروک بوده است. برنامه‌ریزی شده بود که جو منگنیلو نقش دث‌استروک را در این فیلم بازی کند. علاوه بر آن او همچنین پیش از این نیز در فیلم Justice League در این نقش حضور افتخاری کوتاهی را داشته است که قرار بود صحنه کوتاه او در این فیلم پیش‌زمینه داستانی فیلم The Batman را فراهم کند.

آینده جو منگنیلو در نقش دث‌استروک همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و او علناً درباره اینکه این فیلم چگونه می‌توانست باشد صحبت‌هایی را نیز انجام داده است. در جدیدترین مصاحبه‌ای که جو منگنیلو با وب‌سایت Yahoo انجام داده، او درباره جزئیات داستانی فیلم The Batman بن افلک و نقش دث‌استروک خود صحبت‌های را به میان آورده است. او از داستانی تاریک در این فیلم صحبت کرده که در آن مزدوری کشنده (دث‌استروک) زندگی بروس وین را از چندین راه‌های مختلف نابود کرده است ولی پیچشی به این داستان اضافه شده است مبنی بر اینکه کاراکتر دث‌استروک بروس وین را برای اتفاقی که در گذشته برای او رخ داده است مقصر می‌داند.

او در این مصاحبه گفت:

قرار بود که داستان این فیلم داستان بسیار تاریکی باشد که در آن کاراکتر دث‌استروک مانند کوسه یا دشمن اصلی فیلم ترسناکی بوده که زندگی بروس وین را تمام و کمال از بین برده است. کاری که او در این فیلم انجام داده است کار هماهنگ و ساختاری بوده: او تمام کسانی که به بروس وین نزدیک بوده‌اند را به قتل می‌رساند و زندگی‌اش را نابود می‌کند تا او را مجبور به زجر کشیدن کند چرا که دث‌استروک احساس کرده است که بروس وین مسئولیت اتفاقی که در گذشته برای او رخ داده است را بر عهده داشته است.

در طی سال‌های پیش مقدار زیادی از اطلاعات داستانی فیلم The Batman بن افلک منتشر شده است ولی با این حال صحبت‌های جدید جو منگنیلو درباره داستان آن، اطلاعات مهم و جدیدی را از آن برای طرفداران مشخص و فراهم کرده است. مقایسه کاراکتر دث‌استروک در داستان این فیلم با کوسه یا دشمن اصلی فیلمی ترسناک مقایسه بسیار جالبی است، مخصوصاً وقتی در نظر بگیریم که بن افلک از داستان سنگین کارآگاهی برای این فیلم الهام گرفته است. امکان این وجود داشته است که کاراکتر دث‌استروک در بخش‌هایی کوتاهی در داستان این فیلم به عنوان نقشی مانند کوسه‌ها در فیلم Jaws یا جان دو در فیلم Se7en ظاهر شده باشد. کارهای جان دو در فیلم Se7en مثالی بهتری است از کارهایی که قرار بوده است که دث‌استروک در فیلم The Batman انجام دهد چرا که جو منگنیلو گفته است که هر جایی که این کاراکتر رفته است او ردی از جنازه‌هایی را بر جای ‌گذاشته است. بتمن این فیلم علاوه بر از دست دادن پدر و مادرش، رابین را نیز از دست داده است ولی با این حال بتمن می‌توانست در این فیلم کشته شدن شاگرد دیگری، آلفرد پنی‌ورث، جیمز گوردون و افراد دیگری که به او نزدیک بوده‌اند را نیز مشاهده کند.

همچنین بسیار جالب‌توجه خواهد بود اگر در نظر بگیریم که کاراکتر دث‌استروک بتمن را برای کاری که در گذشته انجام داده است نیز مقصر بداند. علاوه بر صحبت‌های جو منگنیلو درباره داستان این فیلم در طی این مصاحبه او از امید خود درباره آینده این کاراکتر نیز صحبت کرد از جمله فیلم کنسل شده مستقل از کاراکتر او که قرار بوده ساخته شود. هرچند مشخص نیست که بتمن دقیقه چه کاری را در گذشته خود انجام داده است که این کارش تأثیر منفی را بر روی زندگی اسلید ویلسون (ملقب به دث‌استروک) گذاشته ولی مفهوم آن این است که به دنبال انتقام بودن کاراکتر دث‌استروک در داستان این فیلم داستان کلی آن را به مقدار کمی تحت تأثیر قرار داده است. ما بر این باور بوده‌ایم که در صحنه پس از تیتراژ پایانی فیلم Justice League، لکس لوتر کاراکتر دث‌استروک را استخدام کرده تا بتمن را از بین ببرد ولی اکنون ما می‌دانیم که انتقام از بتمن یکی از دلایلی است که او این کار را قبول کرده است. متأسفانه به احتمال بسیار زیاد ما هیچ‌وقت این فرصت را نخواهیم داشت تا بتوانیم داستانی که در فیلم The Batman اتفاق می‌افتد را مشاهده کنیم.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.