تصویر لباس جدید سوپرمن در سریال Superman & Lois منتشر شد

11 December 2020 - 20:00

شبکه The CW از لباس جدید سوپرمن با نقش‌آفرینی تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) رونمایی کرد. تایلر هوچلین این لباس را در سریال آینده این شبکه با نام Superman & Lois بر تن خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال در دنیای Arrowverse (جدیداً با نام رسمی CWverse شناخته می‌شود) جریان دارد و تایلر هوچلین در نقش کلارک کنت و بیتسی تالوچ (Bitsie Tulloch) در نقش لوئیس لین جزء ستاره‌های اصلی این سریال می‌باشند. هر دو این بازیگرها پیش از این نیز در این نقش‌ها در سریال Supergirl چندین بار ظاهر شده‌اند. شبکه The CW برنامه‌ریزی کرده است تا این سریال را در ماه فوریه سال بعد میلادی به نمایش درآورد.

به علت نقش منحصر به فرد و خاص این سریال در دنیای Arrowverse سریال‌های ابرقهرمانی شبکه The CW، به ساخت این سریال توجه و دقت بیشتری شده است. سریال Arrow این شبکه در سال جاری به پایان کار خود رسیده بود و تنها یک فصل باقی مانده است تا سریال Supergirl نیز مانند سریال Arrow به پایان کار خود برسد به همین علت برخی از طرفداران این سریال‌ها نگران هستند که این جهان مشترکی که شبکه The CW برای سریال‌های ابرقهرمانی خود خلق کرده است نیز به اتمام برسد. این تئوری طرفداران در این باره تا حدودی توسط برنامه‌های آینده محتواهای تولید از DC Comics تائید شده است چرا که کمپانی برادران وارنر قصد دارد که محتواهای اورجینال بیشتری را از کاراکترهای DC خود برای شبکه HBO Max تولید کند که از جمله این محتواها می‌توان سریال جدید Gotham PD را نام برد که این سریال مستقیماً به فیلم The Batman رابرت پتینسون (Robert Pattinson) متصل خواهد شد.

با این وجود هنوز دنیای Arrowverse سریال‌های ابرقهرمانی شبکه The CW به اتمام نرسیده است و اکنون طرفداران آن می‌توانند لباس جدیدی که سوپرمن در جدیدترین سریال این جهان مشترک به تن خواهد کرد را تماشا کنند. شبکه The CW به صورت رسمی از جدیدترین لباس سوپرمن در این سریال رونمایی کرده است که در تصویر این لباس مانند لباس هنری کویل (Henry Cavill) در فیلم Man of Steel می‌توان بافت مشبک و مش مانندی که در این لباس وجود دارد را مشاهده کرد. با این حال لباس تایلر هوچلین در این سریال زیبایی‌شناسی کلاسیکی را در خود دارد و طراحی این لباس به ذات لباس سوپرمن در کمیک‌ها نیز وفادار بوده است.

تایلر هوچلین در طی بیانیه‌ای درباره این لباس گفت:

من این موضوع را متوجه شدم که لباس جدید کاراکتر من نماد این سریال است. این لباس نشان از تمام چیزهای می‌دهد که سوپرمن به آن‌ها اعتقاد دارد و حدود یک قرن است او برای این اعتقادات خود مبارزه می‌کند.

با کمی شانس، لباس جدید سوپرمن ترکیب ظریفی در این سریال خواهد بود تا هم طرفداران جدید و هم طرفداران قدیمی را خرسند کند. شما می‌توانید این تصویر لباس جدید سوپرمن در سریال Superman & Lois را در ادامه مشاهده کنید:

با وجود اینکه سریال Superman & Lois می‌تواند نیروی جدید و تازه‌ای را به دنیای سریال‌های Arrowverse تزریق کند ولی همچنان احتمال دارد که این سریال از لحاظ سبک و روایت از دیگر سریال‌های ابرقهرمانی دنیای Arrowverse این شبکه متفاوت باشد. سریال Superman & Lois این زوج را به زادگاه کلارک کنت یعنی شهر Smallville باز می‌گرداند و طبق گزارش‌ها داستان آن بیشتر بر روی زندگی عجیب و غریب مردمی با قدرت‌های فوق‌العاده تمرکز دارد که می‌خواهند زندگی عادی را داشته باشند. این توصیف‌های در رابطه با این سریال آن را بیشتر شبیه به انیمیشن The Incredibles دیزنی نشان می‌دهد تا کمدی تلخی که معمولاً سریال‌های ابرقهرمانی شبکه The CW در خود دارند. با این حال مانند فیلم انیمیشنی The Incredibles این سریال قطعاً مقدار مناسبی از صحنه‌های اکشن را نیز در خود خواهد داشت.

به نظر می‌رسید که آینده این سریال حتی قبل از اینکه شروع شود نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. جای تعجبی وجود ندارد که سرویس‌های استریمی اکنون تبدیل به پلتفرم بسیار مهمی برای سریال‌های تلویزیونی شده‌اند و کمپانی برداران وارنر نیز قصد دارد که شبکه اینترنتی خود با نام HBO Max را از این به بعد تا جایی که امکان دارد به عنوان شبکه‌ای رقابتی در میان سایر شبکه‌های استریمی دیگر به مردم نشان دهد. با توجه به اینکه DC Comics یکی از گران‌ترین و پرطرفدارترین دارایی‌های کمپانی برادران وارنر است منطقی به نظر می‌رسد که آن‌ها محتواهای جدید شبکه HBO Max را زمانی که در حال اقتباس از کمیک‌ها برای تولید این سریال‌ها هستند اولویت‌بندی کنند. این مورد مهم به این معنی نخواهد بود که برای شبکه‌های دیگر محتواهای در دسترس برای تولید در این باره وجود نداشته باشد ولی با این حال در مورد آینده سریال‌های کمیک بوکی شبکه‌های دیگر شک و شبه‌ای به وجود می‌آید. شبکه The CW برنامه‌ریزی کرده است تا سریال Superman & Lois را در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۱ (۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) پخش کند.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.