برای مشاهده Transformers: The Last Knight لازم نیست فیلم‌های قبلی را ببینید

2 January 2017 - 21:30

گاهی اوقات دنبال کردن وقایع یک دنیای سینماتیک می‌تواند دشوار و زمان‌بر باشد. با انتشار هر فیلم، جزئیات بیشتری از آن دنیای سینماتیک ارائه می‌گردد و نیاز است قبل از مشاهده فیلم بعدی، آنها را به خاطر داشته‌باشیم. این موضوع در کنار تجربه لذت‌بخش، می‌تواند گاهی اوقات مشکل‌ساز و زمان‌بر باشد. خوشبختانه در مورد فیلم پیش روی Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: شوالیه آخر»، لازم نیست تمام فیلم‌های قبلی این فرنچایز را مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

در گفتگوی اخیر کولایدر با تهیه‌کننده فیلم، لورنزو دی‌بوناونچورا (Lorenzo di Bonaventura)، موضوعات زیادی از جمله مسائل داخلی فیلم مورد بررسی قرار گرفت. با ادامه ساخت این فرنچایز، هم در مسیر داستان اصلی و هم جانبی، مطمئنا لازم است موضوعات زیادی در مورد این دنیا به یاد داشته‌باشیم. ولی همانطور که دی‌بوناونچورا در مصاحبه بدان اشاره می‌کند، The Last Knight تجربه‌ای مشابه برای طرفداران قدیمی و جدید این فرنچایز خواهد بود:

صحنه آغازین فیلم، به نوعی به معرفی اسطوره شناسی داستانی خواهد پرداخت که در این فیلم قصد اکتشاف آن را داریم. در نتیجه، لازم نیست فیلم‌های قبلی را ببینیم، چون در همان صحنه قرار است راز فیلم و جهت‌گیری آن پایه‌گذاری شود.

Transformers: The Last Knight در تاریخ ۳ تیرماه سال آینده راهی سینماها خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.