سریال Alien توسط ریدلی اسکات و سازنده Fargo ساخته می‌شود

11 December 2020 - 21:00

طی نشست سهام‌داران دیزنی، جان لندگراف رئیس شبکه FX اعلام کرد سریال تلویزیونی Alien «بیگانه» توسط نوآ هاولی (Noah Hawley) سازنده سریال‌های محبوب Fargo «فارگو» و Legion «لژیون» و کارگردان فیلم اصلی یعنی ریدلی اسکات (Ridley Scott) در دست ساخت قرار دارد. این اولین بخش از سری Alien است که در زمین جریان دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فرنچایز Alien کارش را در سال ۱۹۷۹ به عنوان یک فیلم ترسناک علمی تخیلی آغاز کرد، جایی که سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) در نقش مامور الن ریپلی با موجوداتی بیگانه مبارزه کرد که قصد داشتند بچه‌هایی را درون شکمش قرار دهند. سپس جیمز کامرون (James Cameron) در سال ۱۹۸۶ دنباله آن فیلم را ساخت و در ادامه این فرنچایز شاهد اولین تجربه کارگردانی دیوید فینچر (David Fincher) هم بودیم. دو کراس‌اوور با سری Predator «غارتگر» و پیش‌درآمدهای پرهزینه Prometheus «پرومتئوس» و Alien: Covenant «بیگانه:‌ کاوننت» دیگر قسمت‌های این فرنچایز قدیمی را تشکیل می‌دهند.

هاولی قبلا فیلم Fargo ساخته برادران کوئن را در یک سریال آنتولوژی مورد اقتباس قرار داده که همچنان ادامه دارد. او همچنین سریال Legion را در دنیای کامیکی X-Men «مردان ایکس» ساخت که به شدت موردتوجه قرار گرفت.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.