سریال‌های مارولی Ironheart، Armor Wars و Secret Invasion در دست ساخت هستند

11 December 2020 - 21:30

دنیای مارول در استریمینگ دیزنی پلاس همچنان در حال گسترش است، و در نشست سهام‌داران دیزنی اعلام شد سریال‌های Ironheart، Armor Wars و Secret Invasion نیز توسط مارول برای این سرویس استریمینگ ساخته خواهند شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در سریال Armor Wars، دان چیدل (Don Cheadle) در نقش ماشین جنگی برخواهد گشت. دومینیک ثورن (Dominique Thorne) نقش مخترع نابغه ریری ویلیامز را در سریال Ironheart بازی خواهد کرد. ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) هم پس از Captain Marvel «کاپیتان مارول» دوباره در سریال Secret Invasion با یکدیگر همبازی می‌شوند.

سری کامیکی Secret Invasion روایتگر یکی از بزرگترین کراس‌اوورهای تاریخ مارول است. این خط داستانی که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده، افشا می‌کند چندین ابرقهرمان مارول طی سال‌های گذشته توسط نژاد اسکرول جایگزین شده‌اند. این یعنی ممکن است هر کدام از شخصیت‌های مهم دنیای سینمایی مارول تاکنون یک اسکرول بوده باشد که خودش را جای یک ابرقهرمان جا زده است.

ثورن بازیگر فیلم If Beale Street Could Talk اولین زن سیاهپوست است که برای بازی در نقش اصلی یک سریال مارولی انتخاب شده است. شخصیت او ویلیامز ملقب به آیرون‌هارت سازنده پیشرفته‌ترین لباس‌های زرهی پس از مرد آهنی است.

سریال Armor Wars درباره به واقعیت پیوستن بدترین کابوس‌های تونی استارک است. این سریال بررسی می‌کند وقتی فناوری اختراع‌شده توسط استارک به دست آدم‌های بد بیفتد چه می‌شود.

سریال مارول

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.