ریبوت فیلم Three Men & A Baby برای پخش در شبکه دیزنی پلاس ساخته می‌شود

12 December 2020 - 13:30

قرار است که ریبوتی از فیلم Three Men & A Baby با نقش‌آفرینی زک افران (Zac Efron) توسط کمپانی دیزنی ساخته شده و در سال ۲۰۲۲ در شبکه دیزنی پلاس این کمپانی منتشر شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم اصلی با همین نام که در سال ۱۹۸۷ اکران شده بود به سرعت توانست که تبدیل به فیلم بسیار موفقی شد. داستان فیلم Three Men & A Baby بر روی سه مرد مجرد با نقش‌آفرینی تام سلک (Tom Selleck)، استیو گوتنبرگ (Steve Guttenberg)، تد دنسن (Ted Danson) تمرکز داشته است که زندگی عادی‌شان با رسیدن بچه‌ای در دم در خانه‌شان متوقف می‌شود.

این فیلم کمدی پس از اکران در سینماها از انتظارت خود فراتر رفته بود و عملکرد آن در باکس آفیس حتی از فیلم Fatal Attraction نیز پیشی گرفته بود و سرانجام این فیلم توانسته بود که فروشی بیش از ۲۴۰ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی کسب کند در حالی که بودجه ساخت آن تنها ۱۱ میلیون دلار بوده است. موفقیت این فیلم باعث شد که ادامه‌ای از آن با نام Three Men & A Lady ساخته شود که این فیلم در سال ۱۹۹۰ در سینماها به نمایش درآمده بود. در حالی که برنامه‌ها برای تولید قسمت سوم این فیلم نیز متوقف شده بود با این حال در ماه اوت گزارش‌ها حاکی از آن بوده است که ریبوتی از فیلم Three Men & A Baby برای پخش در شبکه دیزنی پلاس در حال توسعه است که زک افران در آن نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. این پروژه حکم تجدید دیدار و دوباره متحد شدن زک افران با کمپانی دیزنی را دارد، چرا که این بازیگر با نقش‌آفرینی‌اش در فیلم High School Musical دیزنی شهرت خود را به دست آورده است. اکنون طرفداران از تاریخ انتشار ریبوت این فیلم نیز را آگاه شده‌اند.

همین‌طور که در طی مراسم Disney Investor Day 2020 کمپانی دیزنی مشخص شده است، ریبوت فیلم Three Men & A Bab در سال ۲۰۲۲ در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش درخواهد آمد. این پروژه را به این صورت شرح داده‌اند که ریبوت این فیلم نسخه مدرن فیلم اصلی و کمدی آن است که در سال ۱۹۸۷ پخش شده است و تولیدکننده فیلم کمدی The Way Back با نام گوردون گری (Gordon Gray) به عنوان تولیدکننده این فیلم در ساخت آن نقش خواهد داشت. علاوه بر او، ویل ریچل (Will Reichel) که در کارنامه خود وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه فیلم درام Hot Air در سال ۲۰۱۸ که با بازی استیو کوگان (Steve Coogan) و نو کمبل (Neve Campbell) همراه بوده است را بر عهده داشته است، اکنون قرار است که کار نویسندگی فیلم‌نامه این فیلم را انجام دهد.

با اینکه هنوز کارگردانی برای بر عهده داشتن وظیفه هدایت این فیلم انتخاب نشده است و طرح داستانی آن نیز هنوز مخفی مانده است ولی با توجه به اینکه اعلام شده است که این فیلم نسخه مدرنی از فیلم اصلی آن خواهد بود، این نشان از انحراف کلیدی و مهمی نسبت به فضایی که فیلم اصلی در آن جریان داشته است می‌دهد. فیلم اصلی که در دهه ۱۹۸۰ پخش شده بر اساس فیلمی فرانسوی ساخته شده است. مقدار زیادی از شوخی‌هایی که در این فیلم وجود داشته است ناشی از این بوده که این سه مرد مجرد مجبور به تغییر نحوه زندگی‌شان شده‌اند و بدون هیچ دانشی باید به سختی‌های بزرگ کردن بچه‌ای به زندگی خود ادامه دهند. فیلم ریبوت آن به احتمال بسیار زیاد به دیدگاه‌های اجتماعی نسبت به پدر بودن خواهد پرداخت در حالی که درون مایه فیلم اصلی را نیز حفظ خواهد کرد.

زک افران برای نقش‌آفرینی در این فیلم بسیار آماده به نظر می‌رسد. از زمانی که او از نقش تروی بولتون که او را معروف کرده است دور شده است، این بازیگر فیلم‌های متنوعی را از آن موقع تا به حال بازی کرده است مانند نقش‌آفرینی در نقش قاتل سریالی معروف با نام تد باندی (Ted Bundy) در فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile کمپانی نتفلیکس و همچنین بازی‌اش در نقش مکمل فیلم The Greatest Showman که از او نیز برای ایفای این نقش تحسین شده است. با این حال، او یکی از بهترین کارهای خود را نیز در فیلم‌های کمدی مانند فیلم Neighbors و قسمت دوم آن نیز انجام داده است. نحوه بازیگری او در این فیلم‌ها متنوع باعث تحسین از او شده است چرا که زک افران به همه نشان داده است که او هیچ مشکلی را با این ندارد که شخصیتی را که در فرنچایز High School Musical خلق کرده است تغییر دهد. کمپانی دیزنی قطعاً روی زک افران حساب باز کرده است تا او همان سطح از انرژی و شفافیت را به فیلم ریبوت Three Men & A Baby نیز بیاورد.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.