مت اسمیت، اولیویا کوک و اما دارسی به House Of the Dragon پیوستند

12 December 2020 - 23:00
House Of the Dragon

اولیویا کوک (Olivia Cooke)، مت اسمیت (Matt Smith) و اما دارسی (Emma D’Arcy) به پدی کانسیداین (Paddy Considine) در سریال پیش‌درآمد Game of Thrones یعنی House of the Dragon از جورج آر.آر مارتین (George R.R. Martin)، رایان کاندال (Ryan Condal) و میگل ساپوچنیک (Miguel Sapochnik) پیوستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سریال حول پنج شخصیت جریان دارد: شاه ویسریس تارگرین (کانسیداین)، آلیسنت های‌تاور (کوک)، شاهزاده رنیرا تارگرین (دارسی)، شاهزاده دیمون تارگرین (اسمیت) و لرد کورلیس ولاریون ملقب به مار دریا که تبدیل به دست ملکه رنیرا تارگرین طی وقایع «رقص اژدهایان» شد.

فرآیند انتخاب بازیگر برای ایفای نقش آخرین شخصیت هنوز ادامه دارد اما به گفته‌ی منابع دنی ساپانی (Danny Sapani) از سریال Penny Dreadful در حال حاضر مشغول مذاکره برای ایفای آن است.

علاوه بر آن، HBO کلر کیلنر (Clare Kilner)، گیتا پاتل (Geeta V. Patel) و گرگ یایتانیس (Greg Yaitanes) برای تیم کارگردانی این سریال در نظر دارد.

بر اساس کتاب آتش و خونِ مارتین، سریال که حدودِ ۳۰۰ سال پیش از وقایع «بازی تاج‌وتخت» جریان دارد، داستانی از خاندان تارگرین را روایت می‌کند.

در فصل نخست ده قسمتی این سریال، کوکی نقش آلیسنت های‌تاور، دختر اوتو های‌تاور، دست پادشاه و خوش‌سیماترین زن هفت قلمرو را ایفا می‌کند. او در رِد کیپ (قلعه‌ی سرخ در بارانداز پادشاه)، نزدیک به پادشاه و حلقه‌ی افراد نزدیک و محارمش بزرگ شده است. او باوقار، بخشنده و درعین‌حال واقف بر امور سیاسی است.

شاهزاده رنیرا تارگرینِ دارسی فرزند نخست پادشاه است. خون خالص والریایی در رگ‌های او جریان دارد و یک اژدهاسوار است. بسیاری شاید بگویند که خدایان در موقع تولد به او همه‌چیز اهدا کرده‌اند اما قطعاً مذکر بودن یکی از آن‌ها نیست.

اسمیت شاهزاده دیمون تارگرین، برادر جوان‌تر شاه ویسریس و در صدر لیست وارثان تاج‌وتخت است. جنگجویی بی‌همتا و یک اژدهاسوار، دیمون خون حقیقی اژدها را داراست اما به‌قول‌معروف «هر بار که یک تارگرین متولد می‌شود، خدایان سکه‌ای را به هوا می‌اندازند و جهان نفسش را حبس می‌کند».

Dance of the Dragons

«خاندان اژدها» توسط مارتین و کاندال خلق شده و طرح اولیه‌ی فیلم‌نامه‌ی سریال توسط کاندال نوشته شده است. او در کنار میگل ساپوچنیک که از قدیمی‌های GoT است و کارگردانی چندین قسمت ازجمله قسمت نخست سریال را بر عهده دارد، شورانرهای سریال هستند.

مارتین، کاندال و ساپوچنیک در کنار نویسنده سارا لی هس (Sara Lee Hess)، وینس جراردیز (Vince Gerardis) و ران اشمیت (Ron Schmidt) تهیه‌کنندگان اجرایی این عنوان هستند. یایتانیس نیز دیگر تهیه‌کننده‌ی اجرایی مجموعه است.

کوک ستاره‌ی فیلم Sound of Metal با حضور ریز احمد (Riz Ahmed) محصول آمازون است و در علمی-تخیلی دلهره‌آور Little Fish که در ماه فوریه (۱۷ بهمن) پخش خواهد شد نیز به ایفای نقش پرداخته است. او در فیلم Naked Singularity به تهیه‌کنندگی کمپانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) یعنی Scott Free Productions نیز مقابل جان بویگا (John Boyega) نقش‌آفرینی کرده است.

دارسی به‌تازگی فیلم‌برداری فیلم اقتباسی Mothering Sunday با حضور الیویا کلمن (Olivia Coleman) و کالین فرث (Colin Firth) را به اتمام رسانده است.

اسمیت در دو فصل نخست سریال The Crown حضور پیدا کرد که برای او نامزدی جایزه‌ی امی برای ایفای نقش شاهزاده فیلیپ (Prince Philip) را به همراه داشت. او در فیلم Charlie Says نقش چارلز منسون (Charles Manson) را ایفا کرد و در سریال Doctor Who محصول BBC در قامت دکتر یازدهم ظاهر شد. در سال ۲۰۲۱، اسمیت در فیلم Morbius مقابل جرد لتو (Jared Leto) ظاهر خواهد شد و در فیلم Last Night in Soho به کارگردانی ادگار رایت (Edgar Wright) نیز خواهد درخشید. او همچنین در فیلم The Forgiven به کارگردانی جان مایکل مک‌دانا (John Michael McDonagh) نیز حضور خواهد داشت.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.