بازیگران فیلم The Little Mermaid دیزنی مشخص شدند

13 December 2020 - 12:30

در طی مراسمی که در سه روز پیش کمپانی دیزنی برگزار کرده بود، این کمپانی در ابتدا بازیگرانی را که در فیلم لایو اکشن The Little Mermaid نقش‌آفرینی کرده‌اند را مشخص کرده و سپس آن‌ها اعلام کردند که فیلم‌های Pinocchio و Peter Pan & Wendy مستقیماً در شبکه اینترنتی آن‌ها با نام دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

وظیفه کارگردانی فیلم Pinocchio را رابرت زمکیس (Pinocchio) بر عهده داشته است و کار کارگردانی فیلم Peter Pan & Wendy را نیز دیوید لاوری (David Lowery) انجام داده است.

بازیگرانی که در فیلم لایو اکشن The Little Mermaid نقش‌آفرینی کرده‌اند شامل هالی بیلی (Halle Bailey)، جونا هاور-کینگ (Jonah Hauer-King)، آکوافینا (Awkwafina)، داوید دیگز (Daveed Diggs)، جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay)، ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) و خاویر باردم (Javier Bardem) می‌باشند. کار نوشتن آهنگ‌های اورجینال این فیلم را نیز آهنگسازهایی با نام‌های آلن منکن (Alan Menken) و لین-منوئل میرندا (Lin-Manuel Miranda) بر عهده داشته‌اند.

بازیگرانی که در فیلم Peter Pan & Wendy نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند شامل هارولد الکساندر (Alexander Molony) در نقش پیتر پن پسری که در شهر خیالی Neverland زندگی می‌کند و از بزرگ شدن خودداری می‌کند، اوا اندرسون (Ever Anderson) در نقش وندی دلارلینگ دختر جوانی که نمی‌خواهد بزرگ شود و توسط پیتر او نیز به شهر خیالی Neverland می‌رود، جود لا (Jude Law) در نقش کاپیتان هوک یک دزد دریایی و دشمن بزرگ پیتر، یارا شهیدی (Yara Shahidi) در نقش تینکربل یکی پری و بهترین دوست پیتر که به وندی حسادت می‌کند و آلیسا واپاناتایک (Alyssa Wapanatâhk) در نقش تایگر لیلی می‌باشند.

تام هنکس (Tom Hanks) نیز قرار است که در فیلم لایو اکشن Pinocchio در نقش پدر ژپتو نقش‌آفرینی کند. این بازیگر دو سال پیش و زمانی که دیزنی کارگردان فیلم Paddington با نام پل کینگ (Paul King) را برای همکاری در نوشتن فیلم‌نامه این فیلم و کارگردانی آن در نظر گرفته بوده است در آن زمان او برای بازی در این نقش در حال مذاکره با دیزنی بوده ولی زمانی که پل کینگ از این پروژه خارج شد قرارداد دیزنی با تام هنکس نیز رها شد. منابع داخلی گفته‌اند که قرارداد جدید کمپانی دیزنی با ستاره فیلم Beautiful Day in the Neighborhood تام هنکس در حال حاضر در مراحل اولیه خود قرار دارد ولی او پس از خواندن فیلم‌نامه فیلم Pinocchio با کارگردان این فیلم در تماس بوده و از علاقه خود به نقش‌آفرینی در این پروژه با او صحبت کرده است. رابرت زمکیس (Zemeckis) و کریس وایتز (Chris Weitz) که در کارنامه خود کار نویسندگی فیلم‌نامه فیلم Rogue One: A Star Wars Story را بر عهده داشته‌اند، با همکاری یکدیگر فیلم‌نامه فیلم Pinocchio را نیز نوشته‌اند.

شراکت مشترک رابرت زمکیس و تام هنکس از فیلم کمدی و رمانتیکی با نام Forrest Gump که در سال سال ۱۹۹۴ پخش شده است آغاز شده و پس از آن نیز این بازیگر و کارگردان با همکاری یکدیگر فیلم Cast Away را در سال ۲۰۰۰ ساخته‌اند که تام هنکس برای نقش‌آفرینی‌اش در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است و همچنین او در این فیلم برنده جایزه گلدن گلوب نیز شده و در آخر این دو، فیلم انیمیشنی بسیار پرطرفدار The Polar Express را نیز تولید کرده‌اند. برنامه‌ریزی شده است تا این پروژه توسط کریس وایتز و اندرو میانو (Andrew Miano) از طریق کمپانی آن‌ها با نام Depth of Field production تولید شود.

داستان فیلم Pinocchio بر روی عروسک چوبی تمرکز دارد که این عروسک آرزوی تبدیل شدن به پسری واقعی را دارد و همچنین داستان این فیلم به رابطه بین این عروسک با پدرش (کسی که او را ساخته است)، پیامدهای دروغ‌های زیاد و زندگی در جهانی خیالی نیز خواهد پرداخت.

فیلم انیمیشنی اصلی Pinocchio که بر اساس رمانی با نام The Adventures of Pinocchio که در سال ۱۸۸۳ توسط کارلو کلودی (Carlo Collodi) نوشته شده است، برای اولین بار در سال ۱۹۴۰ در سینماها به نمایش درآمده است و همچنین این فیلم انیمیشنی توانسته بود که برنده دو جایزه آکادمی اسکار نیز شود. صداپیشگانی که در این انیمشین صداپیشگی کرده بوده‌اند شامل دیک جونز (Dickie Jones)، کلیف ادواردز (Cliff Edwards) در نقش جیرجیرکی با نام جیمینی و کریستین روب (Christian Rubb) در نقش پدر ژپتو می‌باشند.

منبع:‌ کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.