Obi-Wan Kenobi: بازگشت هایدن کریستنسن در قامت Darth Vader تایید شد

13 December 2020 - 16:30
Hayden Christensen

طی رویداد روز سرمایه‌گذاران دیزنی، زمانی به یکی از سریال‌های جدید و پیشِ روی فرانچایز جنگ ستارگان یعنی مجموعه‌ی Obi-Wan Kenobi اختصاص داده و طی آن ناگهان اعلام شد که هایدن کریستنسن (Hayden Christensen) برای ایفای نقش Darth Vader در این عنوان بازخواهد گشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Obi-Wan Kenobi بخشی از فرانچایز Star Wars متعلق به کمپانی Lucasfilm از زیرمجموعه‌های کمپانی دیزنی است که پس از سال‌ها ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) را برای ایفای نقش شخصیت مذکور بازخواهد گرداند. مک‌گرگور که در بخشی از رویداد Disney Investor Day حضور پیدا کرد، به خبر بازگشت کریستنسن واکنش نشان داد و گفت:

زیباترین اتفاقی که ممکن بود بیفتد

کریستنسن توسط جورج لوکاس (George Lucas) برای ایفای نقش نسخه‌ی بالغ آناکین اسکای‌واکر کشف شد؛ بازیگری ناشناخته که نقش پدر لوک و لیا را به تصویر کشید. آناکین جِدایی بود که به بخش تاریک نیرو ملحق و تبدیل به دارث ویدر شد. کریستنسن برای اولین بار در قسمت دوم جنگ‌های ستاره‌ای یعنی Attack of the Clones حضور پیدا کرد و نقشش را تا فیلم بعدی یعنی Revenge of the Sith ادامه داد؛ در پایان این فیلم شاهد نابودی و ذوب شدن آناکین و تولد لُرد ویدر بودیم.

Obi-Wan Kenobi

سه‌گانه‌ی پیش‌درآمد جنگ‌های ستاره‌ای با فیلم «تهدید شبه» (The Phantom Menace) به کارگردانی جورج لوکاس در سال ۱۹۹۹ آغاز شد. این فیلم توانست از بودجه‌ی ۱۱۵ میلیون دلاری خود درآمدی ۱/۰۲۷ میلیاردی از گیشه کسب کند و باوجود نقدهای متوسط موفقیتش را تثبیت کند. دنباله‌ی این اثر یعنی «حمله‌ی کلون‌ها» (Attack of the Clones) بازهم به کارگردانی جورج لوکاس محصول ۲۰۰۲ نقدهای نسبتاً خوبی دریافت کرد و از بودجه‌ی ۱۱۵ میلیون دلاری‌اش توانست رقم ۶۵۳/۸ میلیون دلار در گیشه کسب کند. قسمت سوم این فرانچایز یعنی «انتقام سیت» (Revenge of the Sith) محصول ۲۰۰۵ نقطه‌ی عطفی در تاریخ این مجموعه بود طوری که لقب بهترین اثر سه‌گانه‌ی پیش‌درآمد را از آن خود کرد. جورج لوکاس یک‌بار دیگر در مقام کارگردان و نویسنده در این عنوان ظاهر شد؛ این فیلم توانست از بودجه‌ای ۱۱۳ میلیون دلاری، گیشه‌ای ۸۶۸/۴ میلیون دلاری به‌دست آورد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.