سه سریال اسپین‌آف از پیکسار توسط دیزنی‌پلاس پخش می‌شوند

13 December 2020 - 19:00
انیمیشن Cars

یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز نشست روز سرمایه‌گذاری کمپانی دیزنی توسط پیت داکتر (Pete Docter)، کارگردان انیمیشن Soul و مدیر ارشد کمپانی پیکسار، انجام شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

او درباره چندین پروژه پیش‌رو از استودیو انیمیشنی محبوب پیکسار صحبت کرد که شامل دنباله جدید انیمیشن‌های قبلی و چند پروژه جدید می‌باشد، مانند سه سریال جدید در دیزنی‌پلاس. دو پروژه این مجموعه فرنچایز‌های مورد تقدیر و از قبل موجود پیکسار و سومی پروژه کاملا جدید این کمپانی است که به نظر می‌رسد واقعا جالب و جذاب باشد.

اولین سریال که پاییز ۲۰۲۱ منتشر می‌شود، Dug Days نام دارد که دنباله انیمیشن Up است و توسط دستیار کارگردان انیمیشن Up و کارگردان Forky Asks a Question، باب پیترسون (Bob Peterson) کارگردانی می‌شود. سریال Dug Days پیرامون سگ سخنگوی محبوب Dug، با صدای باب پیترسون، می‌باشد وقتی او خطرات حومه شهر همچون توله سگ‌ها، آتش‌بازی‌ها و سنجاب‌ها را کشف می‌کند. داکتر یک ویدئو کوتاه پخش کرد که در آن داگ بستر توله سگ‌هایی را کشف می‌کند که در نگاه اول بامزه و جذاب به نظر می‌رسد ولی بعد شروع به گاز گرفتن داگ می‌کنند و زندگی او را به بدبختی می‌کشانند (در ویدئو شما می‌توانید صدای اد اسنر (ED Asner) در نقش کارل فردریکسن را بشنوید). این سریال برای انیمیشنی که اسپین‌آف آن مورد درخواست واقع شده، یک دنباله جذاب به نظر می‌آید. سریال Dug Days، پاییز ۲۰۲۱ در دیزنی‌پلاس منتشر می‌شود.

دیگر پروژه‌ای که قرار است توسط دیزنی‌پلاس ساخته شود، سریال جدیدی است که بستر اتفاقات آن در دنیای انیمیشن ماشین‌ها است. این سریال بی‌نام پیرامون لایتنینگ مک‌کویین و ماتر در سفری جاده‌ای دور کشور است. این سریال که شخصیت‌های قدیمی و جدید را به تصویر می‌کشد، پاییز ۲۰۲۲ در دیزنی‌پلاس منتشر می‌شود.

آخرین سریال جدید معرفی‌شده که همچنین اولین سریال طولانی کمپانی پیکسار است و هر قسمت آن حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد، سریال Win or Lose نام دارد. این سریال جدید داستان یک تیم سافت‌بال (ورزشی شبیه به بیس‌بال) را در هفته منتهی به بازی قهرمانی خود دنبال می‌کند که هر قسمت آن از دید یکی از اعضای تیم روایت می‌شود. این سریال یک انیمیشن با طراحی خاصی است که به بیننده احساس آشنایی با آثار قبلی کمپانی پیکسار را می‌دهد. سریال Win or Lose، پاییز ۲۰۲۳ در دیزنی‌پلاس به نمایش در می‌آید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.