جان برنتال ساخت پروژه جدید آمازون را برعهده خواهد داشت

14 December 2020 - 21:00
جان برنتال

پروژه “The Bottoms” که پروژه مورد علاقه جان برنتال بوده است در حال ساخت می‌باشد و برنتال به همراه بن واتکینز نویسندگی این پروژه را برعهده خواهند داشت؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

بازیگر سریال “The Walking Dead” و فیلم “Baby Driver” ساخت این پروژه درام را برای Amazon برعهده خواهد داشت و علاوه بر آن در این پروژه نقش آفرینی نیز خواهد کرد. وی در دهه گذشته بصورت سری روی تولید این پروژه کار کرده است.

این پروژه ارتباط سیستم‌های ساختار خانواده، دوستان و همسایه‌ها، قانون و مجرمان را در شریوپورت، لوئیزیانا در اوایل دهه ۹۰ دنبال می‌کند. در قسمت خشن از جنوب، این پروژه نقطه‌های انحنا و بهای انسان‌ها از هر دو طرف را بررسی خواهد کرد.

هنوز مشخص نشده است که برنتال چه نقشی را برعهده خواهد داشت و پروژه هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد. برنتال و واتنکیز نویسندگی و تهیه کنندگی این پروژه را برعهده خواهند داشت. رینالدو مارکوس گرین تهیه کننده اجرایی و کارگردان این پروژه خواهد بود. برایان کاواناف جنز، ریان کاهیل، جاستین لوی و فرد برگر تهیه کنندگی اجرایی را برای کمپانی Automatik برعهده خواهند داشت. برنتال سال شلوغی را در پیش خواهد داشت و در سه فیلم از کمپانی برادران وارنر نقش آفرینی خواهد کرد که شامل King Richard, The Many Saints of Newark و Those Who Wish Me Dead می‌شود. همینطور تولید یک فیلم مستقل به نام Small Engine Repair را نیز برعهده دارد. همینطور در سریال Platform از شبکه FX نقش آفرینی خواهد کرد.

 

 

منبع : TheHollywoodReporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.