مایکل داگلاس و کریستف والتس در قامت ریگان و گورباچف ظاهر خواهند شد

14 December 2020 - 23:00
Michael Douglas And Christoph Waltz

مایکل داگلاس (Michael Douglas) و کریستف والتس (Christoph Waltz) برای ایفای نقش‌های رونالد ریگان و میخائیل گورباچف در سریال کوتاهی که توسط Paramount TV Studios تولید می‌شود، انتخاب شدند. این پروژه بر اساس کتاب Reagan at Reykjavik: Forty-Eight Hours That Ended the Cold War به قلم رئیس سابق سازمان کنترل تسلیحات در دوره‌ی ریگان یعنی کن ادلمن (Ken Adelman) است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

جیمز فولی (James Foley) از سریال House of Cards و فیلم Fifty Shades Freed کارگردانی این اثر که نویسندگی آن را بی. گاریدا (B. Garida) بر عهده دارد، انجام خواهد داد.

سریال، ماجرای دیدار میان رئیس‌جمهور ایالات‌متحده رونالد ریگان و رهبر اتحاد جماهیر شوروی میخائیل گورباچف در شهر ریکیاویک واقع در ایسلند طی سال ۱۹۸۶ را به تصویر خواهد کشید. این نشست دو روزه نقش بسزایی در پایان یافتن جنگ سرد ایفا کرد.

Reagan & Gorbachev

داگلاس اخیراً در سریال The Kominsky Method محصول Netflix به ایفای نقش پرداخته است که برای سومین و آخرین فصلش پخش خواهد شد. او همچنین در سومی نسخه از فیلم Ant-Man محصول کمپانی Marvel مجدداً نقش هنک پیم را ایفا خواهد کرد. او با ایفای نقش در فیلم Wall Street محصول ۱۹۸۷ توانست جایزه‌های گلدن گلوب و اسکار برای شاخه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب کند. او همچنین تهیه‌کنندگی فیلم One Flew Over the Cuckoo’s Nest را نیز انجام داده است.

والتس در اوایل سال جاری در سریال Most Dangerous Game محصول سرویس استریمی ناموفق Quibi حضور پیدا کرد و در آینده او را در فیلم‌های The French Dispatch به کارگردانی وس اندرسون (Wes Anderson) و No Time to Die بر روی پرده‌ی نقره‌ای خواهیم دید. او برای ایفای نقش در فیلم‌های Inglourious Basterds و Django Unchained جوایز اسکار، گلدن گلوب و بفتا را به‌دست آورده است.

این دو ستاره در کنار فولی و یوچی وان لینتل (Youtchi Von Lintel) تهیه‌کنندگان اجرایی نیز خواهند بود.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.