اما استون ستاره‌ی سریال کمدی The Curse شد

15 December 2020 - 16:30

اما استون (Emma Stone) قرار است در سریال The Curse که از طرف شبکه Showtime به ناتان فیلدر (Nathan Fielder) و بنی سفدی (Benny Safdie) سفارش داده شده است، ایفای نقش کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

اما استون، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم LaLaland، در کنار ناتان فیلدر، ستاره‌ی سریال Nathan For You، در این سریال نقش آفرینی خواهند کرد. این سریال توسط فیلدر که بازیگر سریال هم هست و بنی سفدی، کارگردان فیلم Uncut Gems، ساخته می‌شود.برادرش جاش سفدی (Josh Safdie) تحت بنرشان، Elara Pictures، به همراه فیلدر و استون تحت بنر اختصاصی Fruit Tree تهیه کنندگی اجرایی این سریال را برعهده خواهند داشت. کمپانی A24 نیز سریال را تولید می‌کند.

Deadline در ماه فوریه فاش کرده بود که شوتایم برای تولید اپیزود ابتدایی سریال چراغ سبز نشان داده است؛ ولی ما می‌دانیم که هنوز اپیزودی فیلمبرداری نشده است.

این سریال کمدی نشان می‌دهد که چطور یک، به قول معروف،  بلا و مصیبت، رابطه‌ی یک زوج تازه ‌ازدواج‌کرده که برای بچه‌دار شدن تلاش می‌کنند و مشغول بازی در سریالی مشکل آفرین برای شبکه‌ی HGTV  هستند را مختل می‌کند.

این اولین نقش تلویزیونی استون از زمان سریال Maniac محصول Netflix در سال ۲۰۱۸ است. او و شریک تهیه‌کننده‌اش دیو مک کری (Dave McCary) یک قرارداد تلویزیونی دیگر نیز با کمپانی A24 دارند و در حال اقتباس از کتاب The Shadows، اولین رمان جنایی استیسی ویلینگهام (Stacy Willingham) هستند.

این سریال همچنین اولین سریال تلویزیونی برادران سفدی است که پیش‌تر فیلم Uncut Gems را که به همراه آدام سندلر ( Adam Sandler) که بازیگر فیلم هم بود، نوشته و کارگردانی کرده بودند. این دو همچنین اوایل امسال یک قرارداد تلویزیونی با شبکه‌ی HBO نیز امضا کردند.

فیلدر هم در حال آماده‌شدن برای بازگشت به سمت تهیه‌کننده‌ی اجرایی در سریال How To With John Wilson است که به تازگی امتیاز فصل دوم خود را دریافت کرده‌است. وی پیش‌تر سازنده و بازیگر سریال Nathan For You بود که از شبکه ی Comedy Central پخش می‌شد.

کمپانی A24 در حال توسعه‌ی تجارت تلویزیونی خود است. این شرکت، سریال Moonbase 8، که به تازگی فصل آغازین خود را به پایان رسانده است، را برای Showtime می‌سازد و همچنین یک سریال آخر شبی با حضور Desus & Mero و با نویسندگی Ziwe دارد که راوی ناندان (Ravi Nandan) آن را برای این کمپانی تولید می‌کند.

ایمی اسرائیل (Amy Israel)، معاون اجرایی و برنامه‌نویس کمپانی Showtime می‌گوید:

هوش و ذکاوت شدیدا بی نظیر اما استون، او را به یک شریک کامل برای ذهن مبتکر برادران سفدی و کمدی خرابکارانه ناتان فیلدر تبدیل می‌کند. آنها قول می‌دهند طنز پیشگامانه‌ای ارائه دهند که هم غیرمنتظره باشد و هم عمیقا انسانی. Showtime همچنان به عنوان چراغ راهنما برای فیلمسازانی با دید درخشان است که به دنبال خلق برنامه‌های تلویزیونی بلند پروازانه و شخصی خود هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.