کریس پاین ستاره فیلم سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان خواهد بود

15 December 2020 - 18:30
فیلم Dungeons & Dragons

برنامه‌ریزی شده است تا کریس پاین (Chris Pine) در فیلم Dungeons & Dragons کمپانی Paramount و eOne نقش‌آفرینی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جدیدترین پروژه این بازیگر فیلم ابرقهرمانی کمپانی Warner Bros با نام Wonder Woman 1984 می‌باشد که قرار است به زودی در روز کریسمس به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش درآید. گزارش‌ها حاکی از این است که کریس پاین در حال مذاکره با کمپانی‌های پارامونت و eOne برای ایفای نقش در فیلم پرهزینه‌ای با نام Dungeons & Dragons می‌باشد.

جاناتان گلداستاین (Jonathan Goldstein) و جان فرانسیس دالی (John Francis Daley) که پیش از این در کارنامه خود کارگردانی فیلم موفق کمپانی New Line Cinema با نام Game Night را بر عهده داشته‌اند، وظیفه کارگردانی این فیلم فانتزی که بر اساس بازی نقش‌آفرینی رومیزی بسیار پرطرفداری با نام Dungeons & Dragons ساخته خواهد شد را انجام خواهند داد. علاوه بر آن، گلداستاین و فرانسیس دالی نسخه‌ای از فیلم‌نامه این پروژه که قبلاً توسط مایکل جیلیو Michael Gilio نوشته شده است را به قلم درآورده‌اند.

طرح داستانی فیلم سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان هنوز مخفی مانده است ولی بازی که این فیلم بر اساس آن ساخته خواهد شد به موضوعاتی شامل بازی‌های جنگی، شکار گنج، کمپین‌ها، رفاقت و بازگشت بخت در دنیایی که انسان‌ها، الف‌ها، اورک‌ها و هزاران موجودات دیگر در آن زندگی می‌کنند خواهد پرداخت. این بازی رومیزی به استفاده از طاس‌های چند طرفه معروف شده است. همچنین بازی Dungeons & Dragons توسط میزبانی با نام استاد سیاه‌چاله (Dungeon Master) مدیریت می‌شود.

حق تولید و اقتباس از این بازی متعلق به کمپانی Hasbro بوده که پیش از این New Line Cinema در سال ۲۰۰۰ اقتباسی را از این بازی رومیزی در قالب فیلمی تولید کرده است. این فیلم اقتباس شده سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان نام داشته و جرمی آیرونز (Jeremy Irons) جزء یکی از بازیگران این فیلم بوده است. در سال‌های اخیر، این بازی موضوع دعوای حقوقی برای حق پخش و تولید فیلمی از آن بوده و به نظر رسیده که در سال ۲۰۱۵ این دعوای حقوقی به نفع کمپانی برادران وارنر به اتمام رسیده است و قرار بوده که این کمپانی در مقطعی فیلمی را با اقتباس از این بازی و با نقش‌آفرینی انسل الگورت (Ansel Elgort) تولید کند. با این حال در انتها حق پخش و تولید فیلمی از بازی Dungeons & Dragons به کمپانی پارامونت رسیده که آن‌ها قراردادی را برای تولید و پخش پروژه‌ای بر اساس آن با کمپانی Hasbro امضا کرده‌اند.

کمپانی سرگرمی eOne که زیرمجموعه‌ای از Hasbro می‌باشد و وظیفه تولید محتوا را برای این کمپانی بر عهده دارد قرار است با همکاری کمپانی پارامونت فیلمی را بر اساس این بازی تولید کند که کمپانی پارامونت تأمین مالی این پروژه را انجام خواهد داد و کمپانی eOne نیز حق پخش این فیلم را در کشورهای انگلستان و کانادا در اختیار خواهد داشت در صورتی که پارامونت نیز حق پخش آن را در دیگر نقاط جهان بر عهده خواهد داشت. برایان گلدنر (Brian Goldner) از طرف کمپانی Hasbro و جرمی لاتچام (Jeremy Latcham) از طرف eOne تولیدکنندگان این فیلم خواهند بود. کمپانی اسباب‌بازی سازی عظیم Hasbro سال پیش کمپانی سرگرمی eOne را خریداری کرده بود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.