کریس پرت فیلم کمدی The Black Belt را تولید می‌کند

15 December 2020 - 17:00
فیلم The Black Belt

کریس پرت (Chris Pratt) به فیلم مستقل و کمدی کمپانی Monarch Media با نام Black Belt پیوسته است و علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم این پروژه را از طریق کمپانی خود با نام Indivisible Productions تولید خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پروژه The Black Belt فیلم کمدی و داستان بلوغ پسر نوجوانی است که در مسیر به دست آوردن تجربه و تخصص در ورزش کاراته قرار دارد و دایی نامتعارف اش او را در این مسیر راهنمایی خواهد کرد. کار نوشتن فیلم‌نامه فیلم The Black Belt را راندال گرین (Randall Green) بر عهده داشته است.

کریس پرت این پروژه را با همکاری شریک تولیدکننده‌اش با نام جان شوماخر (Jon Schumacher) و روسای کمپانی Monarch Media با نام‌های استیو بارنت (Steve Barnett) و آلن پاول (Alan Powell) تولید خواهد داد. یکی دیگر از روسای این کمپانی با نام ویکی پاتل (Vicky Patel) نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این پروژه در ساخت آن نقش خواهد داشت. کمپانی UTA Independent Film Group در فروش حق پخش این فیلم نظارت خواهد کرد.

راندال گرین پیش از این فیلم‌نامه فیلم The Perfect Date کمپانی نتفلیکس را به قلم درآورده است که در این فیلم بازیگرانی همچون نوحا سنتینو (Noah Centineo) و لورا مارانو (Laura Marano) ایفای نقش کرده‌اند. او در حال حاضر در حال اقتباس از رمانی با نام Running with Sherman برای کمپانی نتفلیکس می‌باشد که این رمان را نویسنده‌ای با نام کریستوفر مک دوگل (Christopher McDougall) نوشته است. علاوه بر این پروژه، راندال گرین در حال کار بر روی فیلم‌نامه فیلم Space Jam: A New Legacy کمپانی برادران وارنر نیز می‌باشد. پیش از این نیز او نویسنده فیلم‌نامه سریال پرطرفدار شبکه Showtime با نام Billions بوده است.

کمپانی Indivisible Productions کریس پرت اخیراً قراردادی را برای تولید فیلمی با کمپانی Universal بسته است. او در حال حاضر مشغول توسعه فیلمی با نام Saigon Bodyguards در کمپانی یونیورسال می‌باشد که این پروژه دوباره او را با برادران روسو با نام‌های جو روسو (Joe  Russo) و آنتونی روسو (Anthony Russo) متحد خواهد کرد چرا که پیش از این او با برادران روسو در ساخت فیلم‌های Avengers نیز همکاری کرده است. ستاره سینمای چین با نام وو جینگ (Wu Jing) در کنار کریس پرت در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد. پروژه بعدی کمپانی Indivisible Productions ساخت سریالی با نام The Terminal List برای تلویزیون است که داستان آن بر اساس رمان پرفروشی با همین نام که توسط جک کار (Jack Carr) نوشته شده ساخته خواهد شد. کریس پرت علاوه بر نقش‌آفرینی در این سریال جزء تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز خواهد بود و آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) نیز مانند کریس پرت جزء تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه است و علاوه بر این، وظیفه کارگردانی این سریال را نیز بر عهده خواهد داشت. سریال The Terminal List کار مشترک کمپانی‌های Amazon Studios و Civic Center Media با همکاری استودیو MRC Television می‌باشد.

استیو بارنت، آلن پاول و ویکی پاتل مشغول توسعه چندین پروژه در کمپانی‌شان با نام Monarch Media می‌باشند از جمله همکاری این کمپانی برای تولید فیلمی موزیکال با دو خواننده موسیقی کانتری با نام Florida Georgia Line که به تازگی اعلام شده است. علاوه بر این، برنامه‌ریزی شده است که آن‌ها فیلم مهیج و نظامی با نام Havoc و با کارگردانی فیلم‌ساز کره جنوبی با نام یونگ بیونگ-گیل (Byung-gil Jung) را تولید کنند. پروژه بعدی این کمپانی فیلم موزیکالی با نام Do the Birds Still Sing in Hell می‌باشد که داستان آن بر اساس بیوگرافی سربازی انگلیسی که در آلمان نازی و در طی جنگ جهانی دوم در آنجا زندانی شده است می‌باشد. همچنین آن‌ها در حال توسعه فیلم بازسازی شده انگلیسی زبانی از فیلم اسپانیایی با نام La Lista هستند که وظیفه کارگردانی فیلم اصلی را کارگردانی اسپانیایی با نام آلوارو دیاز لورنزو (Alvaro Diaz Lorenzo) بر عهده داشته است. پیش از این نیز کمپانی Monarch Media فیلم خانوادگی و موزیکالی با نام A Week Away را تولید کرده که آن‌ها حق پخش این فیلم را سال پیش به کمپانی نتفلیکس فروخته‌اند.

منبع: ‌ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.