توماس جین به ساخت پروژه The Punisher با بازی جان برنتال ابراز علاقه کرد

15 December 2020 - 20:00
The Punisher

در سال ۲۰۰۴ توماس جین فرانک کسل را در فیلم The Punisher«مجازات‌گر» وارد سینماها کرد. با اینکه به خوبی از این فیلم استقبال نشد، اکثراً این نظر را داشتند که هنرنمایی جین بعنوان کسل به بهترین نحو انجام شده بود؛ در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جین علاوه بر بازیگری، نویسنده کتاب‌های مصور می‌باشد و همینطور موسس استودیوی نشر Raw نیز می‌باشد. عجیب نیست که جین هنوز نسبت به نقش کاراکتر خود حس قوی‌ای دارد. وی حتی این نقش را در یک فیلم کوتاه غیر رسمی با نام Dirty Laundry در سال ۲۰۱۲ که خود در ساخت آن دست داشته، دوباره بازی کرده است. در مصاحبه ای با سایت ComicBook درباره بازگشت همه بازیگران گذشته نقش‌های مرد عنکبوتی و بتمن به نقش‌های خود از جین پرسیده شد که آیا تمایلی به ایفای دوباره نقش فرانک کسل خواهد داشت یا خیر. نه تنها به این مسئله علاقه دارد، بلکه همینطور علاقه دارد پروژه The Punisher را با بازی جان برنتال کارگردانی کند، که برنتال در سریال The Punisher از شبکه نتفلیکس همین نقش را ایفا کرده است.

جین درباره ایفای نقش شخصیت The Punisher گفت :

این مربوط به طرفداران است. اگه طرفداران واقعا خواستار بازگشت من باشند و بتوانیم فیلم‌نامه خوبی پیدا کنیم. من به این علت در ساخت این فیلم کوتاه شرکت کردم که بنظر من به اندازه‌ کافی در این فیلم The Punisher به این شخصیت پرداخته نشده بود که در خور این کاراکتر یعنی فرانک کسل باشد. و من به شدت نقش برنتال در سریال شبکه نتفلیکس را دوست داشتم. فکر می‌کنم در این نقش فوق العاده ظاهر شده است. در حقیقت من علاقه مند هستم که پروژه Punisher را با بازی برنتال کارگردانی کنم به این علت که او بازیگر فوق العاده‌ای می‌باشد.

حال اگر طرفداران من را در نقش فرانک می‌خواهند و فیلم‌نامه مناسب باشد و کارگردان و متن بطوری باشند که حس بشود می‌توانیم واقعاً به خوبی این کاراکتر را به نمایش بگذاریم، هنوز چیزهای زیادی درباره فرانک کسل و The Punisher و دنیای او برای نمایش وجود دارد. ما در سال ۲۰۰۴ که فیلم Punisher را ساختیم نمی‌توانستیم یک فیلم تاریک بسازیم. به این علت نتوانستیم فیلم تاریکی بسازیم چون سازندگان فکر نمی‌کردند که طرفداران به چنین فیلمی علاقه‌مند باشند. ولی حالا سریال‌هایی مانند The Boys«پسران» را داریم و البته فیلم The Dark Knight«شوالیه تاریکی» که بعد از فیلم The Punisher منتشر شد. حالا من بر این باور هستم که تولید کنندگان و استودیوها متوجه شده‌اند که تاریکی نیز طرفداران حقیقی خود را دارد، فرانک کسلی که می‌توان با کیفیت فیلم The Taxi Driver ساخت که هنوز انجام نشده است. و من به انجام این کار علاقه دارم. ولی دوباره باید حقیقتا آن را به جایی ببریم که The Punisher همیشه علاقه رفتن به آن جا را داشته است.

منبع : ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.