ویلم دفو و توماس هیدن چرچ در حال مذاکره برای حضور در Spider-Man 3

15 December 2020 - 19:00
Spider-Man 3

به نظر می‌رسد که تیم بازیگری فیلم Spider-Man 3 در حال بزرگ و بزرگتر شدن است. پس از اضافه شدن دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، الکترو با بازی جیمی فاکس (Jamie Foxx) و تقریباً هر شخصیتی که تابه‌حال در یک فیلم با محوریت مرد عنکبوتی حضورداشته است، اکنون شایعات جدیدی حول اضافه شدن دو شخصیت دیگر موردعلاقه‌ی طرفداران اسپایدی به گوش می‌رسد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بر اساس این شایعات که در ابتدا توسط وب‌سایت The Illuminerdi منتشر شدند، هردوی بازیگران ویلم دفو (Willem Dafoe) و توماس هیدن چرچ (Thomas Haden Church) مشغول مذاکره برای بازگشتن در قالب گرین گابلین و سندمن به ترتیب از فیلم‌های Spider-Man و Spider-Man 3 هستند.

تیمی که منتشرکننده‌ی این شایعات هستند، پیش‌تر سابقه‌ی انتشار اطلاعاتی که بعدها به تأیید رسیده‌اند را دارند، شایعاتی نظیر بازگشت مارک رافلو (Mark Ruffalo) در سریال She-Hulk. البته لازم به ذکر است دفو و چرچ هنوز به‌طور رسمی قراردادی را به امضا نرسانده‌اند و صرفاً نمایندگانشان در حال مذاکره با Sony برای حضورشان هستند.

درست یک هفته پیش بود که اخباری حول پیوستن آلفرد مولینا (Alfred Molina) در نقش دکتر اختاپوس، کریستن دانست (Kirsten Dunst) در نقش مری جین، اما استون (Emma Stone) در نقش گوئن استیسی، توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) در سطح اینترنت منتشر شد. تمام این بازیگران مضاف بر تام هالند (Tom Holland)، زندایا (Zendaya) و جیکوب باتالون (Jacob Batalon) هستند که در نقش‌های قبلی‌شان در این فیلم که تا به این لحظه خبری از شخصیت خبیثش منتشرنشده است بازخواهند گشت؛ ضمن آنکه شایعات به کریون شکارچی ختم می‌شوند. دیگر شایعه‌ی منتشرشده در مورد این فیلم نیز بازگشت چارلی کاکس (Charlie Cox) در نقش مت مورداک است.

Spider-Man

جیکوب باتالون در صحبتی که پیش‌تر با سایت ComicBook انجام داده بود، گفت:

یکی از طرفدارای بزرگ جیمی فاکسم. اینطوری که به معنای واقعی کلمه با دیدن فیلم‌هاش بزرگ شدم بنابراین اینکه قادر باشم با همچین افراد تأثیرگذاری توی این فیلم‌ها کارکنم، انگار کار خدا بود. حقیقتاً نمیتونم باور کنم … به خاطر مرد-عنکبوتیه که من تونستم با تمام قهرمانام ملاقات کنم. فقط جیمی فاکس رو در نظر بگیر، خیلی خفنه، کلی کار متنوع انجام داده … هر کاری از دستش برمیاد. اینکه بدونیم توی پروژه‌ی ما حضور داره واقعاً شگفت‌انگیزه.

فیلم در حال حاضر مشغول طی کردن مراحل فیلم‌برداری‌اش در آتلانتا است و مشخص نیست که Marvel Studios برنامه‌ای که پیش‌تر مبنی بر تولید فیلم در سرتاسر جهان ریخته بود را ادامه خواهد داد یا خیر.

 منبع: Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.