تریلر فیلم Nomadland با بازی فرانسیس مک‌دورمند منتشر شد

16 December 2020 - 09:30
فیلم Nomadland

تریلر کامل فیلم درام Nomadland از کمپانی سرچلایت به کارگردانی کلوئی ژائو (Chloe Zhao) با بازی ستاره برنده جایزه اسکار، فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) منتشر شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

مک‌دورمند نقش شخصیت اول این فیلم را که در جستجوی یک زندگی کوچ‌نشینی با راهنمایی دوستان عشایر واقعی و جدید خود است را به تصویر می‌کشد. فیلم Nomadland در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ (۱ اسفند) در سینما‌ها اکران می‌شود.

داستان فیلم بر اساس کتاب غیرداستانی جسیکا برودر (Jessica Bruder) در سال ۲۰۱۷ می‌باشد و پیرامون زندگی فرن، با بازی مک‌دورمند است؛ زنی که پس از فروپاشی اقتصادی یک شهرک صنعتی در حومه نوادا، وسایل خود را در ون گذاشته و به جاده می‌زند تا زندگی را خارج از جامعه و به عنوان یک کوچ‌نشین امروزی تجربه کند. این فیلم که سومین فیلم بلند سینمایی کلوئی ژائو می‌باشد، کوچ‌نشینان واقعی از جمله لیندا می (Linda May)، سوانکی و باب ولز (Swankie and Bob Wells) را به عنوان راهنمایان و همراهان فرن در جستجوی او در چشم‌انداز وسیع غرب آمریکا، به تصویر می‌کشد.

بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار، دیوید استراترن (David Strathairn)، که در فیلم Nightmare Alley نیز ایفای نقش می‌کند، در این فیلم حضور دارد.

نویسندگی و کارگردانی فیلم Nomadland، توسط کلوئی ژائو، کارگردان فیلم‌های The Rider و Eternals انجام می‌شود که خود نیز تدوین فیلم را انجام می‌دهد. مک‌دورمند در کنار ژائو، پیتر اسپیرز (Peter Spears)، مولی آشر (Mollye Asher) و دن جانوی (Dan Janvey) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

اولین نمایش جهانی فیلم Nomadland به طور همزمان ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور) در هفتاد و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز و چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو بود که این فیلم در هر دو جشنواره موفق به کسب جوایز معتبر شیر طلایی و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. این فیلم به دلیل موفقیت‌های زیاد خود، پتانسیل شرکت در اسکار سال ۲۰۲۱ را نیز دارد.

تریلر فیلم Nomadland را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.