ممکن است فیلم Justice League با درجه سنی بزرگسال پخش شود

16 December 2020 - 12:30
فیلم Justice League

نسخه آینده زک اسنایدر (Zack Snyder) از فیلم Justice League به قدری تغییر کرده که اکنون او بر این باور است این فیلم با درجه سنی بزرگسال به نمایش درخواهد آمد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم‌ساز و کارگردان در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت EW در این باره گفت:

این فیلم به قدری دیوانه کننده و بزرگ است که به احتمالاً زیاد با درجه سنی بزرگسال پخش خواهد شد. تنها چیزی که من از اتفاق افتادنش مطمئن هستم همین است، یعنی این فیلم درجه سنی بزرگسال را دریافت خواهد کرد. ما هنوز خبری از MPAA (انجمن سینمایی آمریکا که مسئول کنترل محتوا و درجه‌بندی فیلم‌ها در سرتاسر آمریکاست) دریافت نکرده‌ایم ولی احساس من این است که درجه سنی بزرگسال به این فیلم داده خواهد شد.

برنامه‌ریزی شده است که نسخه آینده زک اسنایدر از فیلم Justice League سال بعد در قالب چند قسمت در شبکه HBO Max منتشر شود.

با توجه به این مصاحبه این سؤال پیش خواهد آمد که چگونه می‌شود فیلمی پیش از این با درجه سنی PG-13 اکران شود ولی در آینده درجه سنی بزرگسال را دریافت کند؟

پاسخ این سؤال را می‌توان این‌گونه داد که طبق صحبت‌های زک اسنایدر در این مصاحبه مشخص شده است که بتمن بن افلک (Ben Affleck) در صحنه‌ای از این فیلم از کلمه‌ای رکیک استفاده کرده و کاراکتر سایبورگ نیز جواب او را داده است و علاوه بر این نقش بد اصلی این فیلم با نام استپن‌ولف نیز بسیار خشن ظاهر خواهد شد که طبق گفته زک اسنایدر او به قدری خشن خواهد بود که در مبارزات مردم را به دو نیم تقسیم خواهد کرد.

علاوه بر آن در طی این مصاحبه از او درباره برنامه کمپانی برادران وارنر مبنی بر منتشر کردن تمام فیلم‌های ۲۰۲۱ این کمپانی به صورت هم‌زمان هم در شبکه اینترنتی HBO Max و هم در سینماها سؤال پرسیده شده است. به طور اتفاقی اسنایدر گفته است که این کمپانی در حال بررسی این موضوع می‌باشد تا نسخه او از فیلم Justice League را در سینماها نیز به نمایش بگذارند.

او درباره برنامه اکران فیلم‌های این کمپانی گفت:

من احساس کردم که این حرکت آن‌ها بسیار جسورانه بوده و شاید به پیامد این تصمیم به طور کامل و صد درصد فکر نکرده‌اند. فکر می‌کنم که تعداد زیادی از مردم به علت ادامه شیوع ویروس کرونا ترسیده و نگران هستند. امیدوارم که در پایان، برنامه آن‌ها برای پاسخ به شرایط به وجود آمده توسط ویروس کرونا و تعطیلی سینماها باشد و نه حرکت بزرگی که تجربه سینمایی فیلم‌ها را بر هم بریزد. فکر می‌کنم که به نوعی قبلاً به بازه زمانی مناسب اکران فیلم‌ها در سینماها با توجه به شرایط حال حاضر بسیار نزدیک شده بودیم چرا که همچنان فیلم‌ها در سینماها به نمایش درآمده و زمانی که این فیلم‌ها در شبکه‌های استریمی یا به صورت DVD بیرون آمده‌اند نیز بازه زمانی به قدری طولانی نبوده که آن‌ها را فراموش کرده باشیم. فکر می‌کنم که ما در این زمان برای اجرای ادامه‌دار این راه‌حل داشتیم آماده می‌شدیم ولی با حرکت این کمپانی چوب لای چرخ این برنامه گذاشته شده است.

فیلم Justice League با بودجه ساخت ۳۰۰ میلیون دلاری مانند فیلم‌های Avengers مارول در باکس آفیس عملکرد خوبی مناسبی را از خود بر جای نگذاشته است چرا که این فیلم تنها موفق شده بود تا فروشی بیش از ۶۵۸ میلیون را در باکس آفیس جهانی کسب کند. زک اسنایدر در حین فیلم‌برداری این فیلم مجبور شده بود تا به علت مرگ دخترش از ادامه روند تولید آن کناره‌گیری کند و پس از او جاس ویدون (Joss Whedon) مسئولیت هدایت این فیلم را بر عهده گرفت و گویا در این زمان بود که اوضاع سر صحنه فیلم‌برداری آن به هم ریخته بود و طبق صحبت‌های ری فیشر (Ray Fisher) بازیگر نقش سایبورگ در این فیلم، او این کارگردان را در شبکه‌های اجتماعی مورد خطاب قرار داده و گفته است که:

نحوه برخورد با خدمه و بازیگران فیلم Justice League در سر صحنه ساخت آن شرم‌آور، توهین‌آمیز، غیرحرفه‌ای و کاملاً غیرقابل قبول بوده است.

ری فیشر از کمپانی WarnerMedia درخواست کرده بود تا تحقیق و بررسی را در این باره انجام دهند که آن‌ها جدیداً تحقیق خود را در این باره به اتمام رسانده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که:

اقدامات اصلاحی در این باره انجام شد.

هنوز کمپانی برادران وارنر هیچ‌گونه اظهار نظری در رابطه با احتمال دریافت درجه سنی بزرگسال برای فیلم Justice League نداده است.

منبع:‌ ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.