تاریخ اکران فیلم‌های Mortal Kombat و Tom & Jerry تغییر کرد

16 December 2020 - 12:00

استودیوی برادران وارنر تغییرات کوچکی را در برنامه زمانی اکران فیلم‌هایش در سال ۲۰۲۱ انجام داده است. فیلم Mortal Kombat استودیو New Line Cinema که گزارش شده در حال حاضر روند ساختش به اتمام نرسیده قرار است به جای اکران در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) به تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۰) منتقل شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که توسط سیمون مک‌کیود (Simon McQuiod) کارگردانی شده اقتباسی از بازی ویدیویی به همین نام می‌باشد که برای پخش در سینماهای Imax نیز در نظر گرفته شده است.

در پاسخ به تغییر تاریخ اکران فیلم Mortal Kombat، این کمپانی در حال صحبت با لیزا جوی (Lisa Joy)، یکی از خالقان سریال Westworld و کارگردان فیلم علمی تخیلی Reminiscence است تا به جای اکران این فیلم در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۱ (۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) آن را به هفته دیگری از سال ۲۰۲۱ موکول کند که هنوز زمان دقیقی برای آن مشخص نشده است. تاریخ اکران جدید فیلم Mortal Kombat دو هفته پس از روز عید پاک در آمریکا خواهد بود.

فیلم انیمیشنی لایو اکشن Tom & Jerry ساخته تیم استوری (Tim Story) نیز اندکی زودتر از تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) یعنی در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که برنامه زمانی اکران فیلم‌ها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ به چه شکل خواهد بود ولی با این حال بازه زمانی بین ۲۶ تا ۲۸ فوریه سال بعد (۸ تا ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۹) زمان بسیار شلوغی برای پخش فیلم‌ها خواهد بود چرا که فیلم کمپانی فاکس با نام Everybody’s Talking About Jamie، فیلم پارامونت با نام The United States vs. Billie Holiday و فیلم یونیورسال با نام Nobody نیز قرار است در همین بازه زمانی اکران شوند.

همان‌طور که پیش از این نیز کمپانی برادران وارنر اعلام کرده بود، تمامی فیلم‌هایی که آن‌ها برای اکران در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی کرده بوده‌اند به صورت هم‌زمان در روز اکران هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max (به مدت ۳۹ روز) به نمایش درخواهند آمد. این برنامه آن‌ها با انتشار فیلم بزرگ Wonder Woman 1984 در تاریخ ۲۵ دسامبر امسال (۵ دی ماه ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.