سریال Legends: Marvel Studios شبکه دیزنی پلاس معرفی شد

16 December 2020 - 13:00
سریال Marvel Studios: Legends

در طی مراسم هفته پیش کمپانی دیزنی با نام Disney’s Investor Day last، استودیوهای مارول در ادامه آن اعلامیه جدیدی را منتشر کردند مبنی بر اینکه آن‌ها سریال جدیدی با عنوان Marvel Studios: Legends را در شبکه دیزنی پلاس منتشر خواهند کرد و این سریال قرار است که در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۹ دی ماه ۱۳۹۹) در این شبکه به نمایش درآید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

زمان پخش این سریال یک هفته زودتر از تاریخ پخش سریال مورد انتظار استودیوهای مارول با نام WandaVision می‌باشد.

سریال Legends: Marvel Studios نگاه عمیقی را نسبت به کاراکترهای دنیای سینمایی مارول در اختیار طرفداران خود قرار خواهد داد همچنین در عین حال نیز به صحنه‌های کلیدی این کاراکترها در دنیای سینمایی مارول نگاه مجددی خواهد داشت. انتظار می‌رود که دو قسمت ابتدایی این سریال به کاراکترهای واندا ماکسیموف و ویژن و مسیر به هم پیوسته‌شان در دنیای سینمایی مارول و به مکانی که اکنون در سریال اختصاصی‌شان قرار دگرفته‌اند خواهد پرداخت.

همان‌طور که دنیای سینمایی مارول به گسترش دادن خود ادامه می‌دهد، سریال Marvel Studios: Legends نیز دستاوردها و فیلم‌های قبلی آن‌ها را جشن می‌گیرد. سریال Legends: Marvel Studios دید مجددی به قهرمان‌ها، ضدقهرمان‌ها و لحظات آن‌ها در طول دنیای سینمایی مارول جهت آماده‌سازی برای انتشار داستان‌های مورد انتظارشان در آینده خواهد داشت.

تمام قسمت‌های این سریال زمینه را برای انتشار سریال اختصاصی کاراکترهای آن در شبکه دیزنی پلاس فراهم خواهد کرد. سریال Marvel Studios: Legends بسیاری از داستان‌هایی را که باعث تشکیل دنیای سینمایی مارول شده است کنار یکدیگر جمع کرده و توضیح خواهد داد.

اولین قسمت سریال Marvel Studios: Legends به بررسی داستان واندا ماکسیموف خواهد پرداخت و همان‌طور که او با سختی‌های بی‌رحمانه زندگی و از دست دادن عزیزانش دست و پنجه نرم می‌کند در عین حال نیز به تلاش برای کنترل نیروی پر هرج و مرج اش و تغییر دادن وفاداری‌اش نسبت به کسانی که بیشترین اعتماد را به او داشته‌اند می‌پردازد. علاوه بر این، قسمت دوم این سریال نیز به سفر اکتشافی ویژن جهت درک کامل انسان‌ها و به تکامل رسیدن برای شبیه شدن به آن‌ها خواهد پرداخت در عین حال این قسمت به بررسی رابطه عاطفی او با واندا ماکسیموف در فیلم Captain America: Civil War نیز می‌پردازد. تمامی این‌ها به آخرین لحظه او در دنیای سینمایی مارول ختم می‌شود همان‌طور که او فداکاری نهایی را جهت نجات انسان‌ها انجام می‌دهد در حالی که عزیزانش را در آینده‌ای نامعلوم رها می‌کند.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.