اسامی بازیگران و تاریخ پخش سریال Ms. Marvel مشخص شد

16 December 2020 - 16:30
سریال Ms. Marvel

مارول از اسامی بازیگران سریال Ms. Marvel شبکه دیزنی پلاس به همراه تاریخ انتشار آن رونمایی کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در طی مراسم D23: The Official Disney Fan Club که در سال پیش برگزار شده بود، سریال تلویزیونی معرفی شده آن‌ها با نام Ms. Marvel و با حضور کاراکتر کامالا خان به سرعت تبدیل به یکی از مورد انتظارترین پروژه‌های آینده دنیای سینمایی مارول شد. در آن زمان مشخص شده بود که این سریال در دست توسعه قرار داشته و این‌طور فرض می‌شد که به احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۲ پخش نخواهد شد چرا که دیزنی برنامه‌ریزی کرده بود تا ۴ سریال از دنیای سینمایی مارول را در سال ۲۰۲۱ در شبکه دیزنی پلاس به نمایش درآورد.

حتی پس از معرفی این سریال، جزئیات داستانی آن همچنان مخفی مانده است. گزارش‌ها حاکی از این بوده که بازیگر جدیدی با نام ایمان ولانی (Iman Vellani) برای بازی در نقش کامالا خان پیش از شروع روند تولید این سریال در پاییز امسال انتخاب شده ولی حتی انتخاب این بازیگر برای بازی در این سریال نیز توسط مارول تائید نشده بود تا اینکه دیزنی مراسم Disney’s Investor Day 2020 را برگزار کرد و کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوهای مارول به صورت رسمی خبر انتخاب این بازیگر را تائید کرد و اولین تصویر از سریال Ms. Marvel را به نمایش گذاشت. با این حال، مارول در طی مراسم Disney’s Investor Day چیز دیگری را از این سریال رونمایی نکرده ولی از آن موقع تا حالا اطلاعات زیادی در رابطه با این سریال مشخص شده است.

با منتشر شدن مقاله‌ای در رابطه با سریال Ms. Marvel مبنی بر نقش‌آفرینی ایمان ولانی در نقش کامالا خان در وب‌سایت مارول با نام Marvel.com، این وب‌سایت تاریخ انتشار ۲۰۲۱ را برای این سریال تائید کرده است. هیچ تاریخ دقیقی اعلام نشده ولی به صورت رسمی مقرر شده است که سریال Ms. Marvel در اواخر سال ۲۰۲۱ در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس پخش شود. علاوه بر این، مقاله مذکور از لیست بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش خواهند کرد رونمایی کرده ولی نقش هیچ‌کدام از این بازیگرها مشخص نشده و تنها اسمی از آن‌ها نام برده شده است.

علاوه بر ایمان ولانی دیگر بازیگرانی که در سریال Ms. Marvel نقش‌آفرینی خواهند کرد شامل آرامیس نایت (Aramis Knight)، ساگر شیخ (Saagar Shaikh)،‌ ریش شاه (Rish Shah)، زنوبیا شروف (Zenobia Shroff)، موهان کاپور (Mohan Kapur)، مت لینتز (Matt Lintz)، یاسمین فلچر (Yasmeen Fletcher)، لیث ناکی (Laith Naki)، ازر عثمان (Azher Usman)، تراوینا اسپرینگر (Travina Springer) و نیمرا بوچا (Nimra Bucha) می‌باشند.

تاریخ انتشار تعیین شده برای سریال Ms. Marvel تضمین می‌کند که سال بعد سال بی‌سابقه‌ای از محتواهای تولید شده در دنیای سینمایی مارول خواهد بود. استودیوهای مارول برنامه‌ریزی کرده‌اند که چهار فیلم (در حال حاضر) از دنیای سینمایی مارول را در سال ۲۰۲۱ در سینماها اکران کنند. با تأخیرهای وارد شده به روند ساخت سریال‌های The Falcon and The Winter Soldier و WandaVision اکنون این دو سریال جهت پخش در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی ‌شده‌اند. در همین حال نیز سریال‌های Loki و Marvel’s What If و Hawkeye همچنان به صورت رسمی برای پخش در سال بعدی تائید شده‌اند. با توجه به اینکه سریال Ms. Marvel برای انتشار در سال ۲۰۲۱ تولید خواهد شد، اکنون ۶ سریال از دنیای سینمایی مارول برای پخش در سال بعدی در شبکه دیزنی پلاس برنامه‌ریزی ‌شده‌ است.

طرفداران به علت شایعاتی درباره برخی از بازیگرانی که برای نقش‌آفرینی در این سریال انتخاب شده‌اند اعتراض‌هایی را در قالب هشتکی با نام #FixMsMarvel در توییتر به راه انداخته‌اند. این شایعه‌ها شامل احتمال نقش‌آفرینی زنوبیا شروف و یاسمین فلچر در نقش کاراکترهای مسلمان، احتمال هوادار بودن مت لینتز از رئیس‌جمهور آمریکا ترامپ و حضور احتمالی اندرو برودور (Andrew Brodeur) به عنوان یکی از بازیگران این سریال علیرغم اینکه به او اتهاماتی شامل چندین مورد آزار و اذیت جنسی وارد شده است. زنوبیا شروف، یاسمین فلچر و مت لینتز جزئی از بازیگران این سریال می‌باشند بنابراین هر مشکلی در رابطه با نقش احتمالی آن‌ها در این سریال به بحث طرفداران در آینده منجر خواهد شد. شایعه‌ها در رابطه با نقش‌های احتمالی این بازیگرها به این صورت می‌باشد که زنوبیا شروف نقش مادر کامالا خان، یاسمین فلچر نقش دوست او با نام ناکیا بهادیر و مت لینتز نقش بهترین دوست او با نام برونو کارلی را در این سریال ایفا خواهند کرد. خبر خوب این است که اندرو برودور در لیست منتشر شده از بازیگران این سریال حضور ندارد که این مورد می‌تواند تائید کننده این خبر باشد که او هیچ‌وقت درگیر این پروژه نبوده و یا استودیوهای مارول پس از آگاه شدن از گذشته او تصمیم گرفته‌اند که بازیگر دیگری را برای بازی به جای او انتخاب کنند.

اگر از بحث این جنجال‌ها خارج شویم، باید دید که بازیگرهای انتخاب شده برای بازی در این سریال در چه نقش‌هایی حاضر خواهند شد. ریش شاه در شبکه‌های اجتماعی طرفدران را دست انداخته است که او در نقش کاراکتر ناانسانی با نام کامران در این سریال نقش‌آفرینی خواهد کرد. در عین حال نیز، شایعه شده است که آرامیس نایت نقش پارتیزانی با نام خنجر قرمز را ایفا خواهد کرد. هنوز مشخص نشده چه کسی نقش اصلی دشمن Ms. Marvel را در این سریال بازی خواهد کرد.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.