بن مندلسون به شیلین وودلی در Misanthrope پیوست

17 December 2020 - 19:30
Ben Mendelsohn

برنده‌ی امی و نامزد گلدن گلوب بن مندلسون (Ben Mendelsohn) به دلهره‌آور قاتل سریالی محور کمپانی FilmNation با عنوان Misanthrope پیوست. شیلین وودلی (Shailene Woodley) دیگر بازیگر این فیلم است که حضورش در آن طی فستیوال کن ۲۰۱۹ به تأیید رسید. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

وودلی نقش پلیس بااستعداد اما مشکل‌سازی را ایفا می‌کند که توسط FBI برای کمک به حل یک پرونده‌ی قتل و تعقیب قاتلی سریالی به خدمت گرفته می‌شود. مندلسون نقش رئیس پلیس را در این عنوان به کارگردانی و نویسندگی دیمین سیفرون (Damian Szifron) از فیلم Wild Tales ایفا می‌کند که جاناتان ویکهم (Jonathan Wakeham) دیگر نویسنده‌ی آن است. فیلم‌برداری این اثر به تهیه‌کنندگی وودلی، آرون رایدر (Aaron Ryder) و استوارت مناشیل (Stuart Manashil) احتمالاً از دو هفته‌ی دیگر آغاز خواهد شد.

Ben Mendelsohn

مندلسون هم‌اکنون مشغول فیلم‌برداری فیلم Cyrano از کمپانی MGM به کارگردانی جو رایت (Joe Wright) با حضور ستارگانی نظیر پیتر دینکلیج (Peter Dinklage)، هیلی بنت (Haley Bennett) و برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) است. اخیراً نیز اعلام شد که او در کنار ساموئل جکسون (Samuel L. Jackson) در سریال جدید دیزنی پلاس/مارولی Secret Invasion حضور خواهد داشت. این بازیگر استرالیایی را هم‌اکنون می‌توان در فیلم Babyteeth به کارگردانی شنون مورفی (Shannon Murphy) دید.

مندلسون در فیلم‌هایی نظیر «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story)، «بازیکن شماره یک آماده» (Ready Player One) و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) و «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) و «مکانی آن‌سوی کاج‌ها» (The Place Beyond the Pines) و «بر جدید» (The New World) و «قلمرو حیوانات» (Animal Kingdom) حضور پیدا کرده است. او در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب جایزه‌ی امی برای ایفای نقشِ مکملِ دنی رِیبرن در سریال درام کمپانی Netflix یعنی Bloodline شد، نقشی که برای او نامزدی دوامی دیگر را به همراه آورد؛ او برای این نقش در سال ۲۰۱۶ همچنین نامزد گلدن گلوب نیز شد.

مندلسون در سریال تحسین‌شده‌ی The Outsider نیز به ایفای نقش پرداخته است، سریالی که به‌تازگی با خبر کنسل شدنش توسط HBO باعث ناراحتی بسیاری از طرفدارانش شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.