تریلر فصل پنجم سریال Riverdale منتشر شد

16 December 2020 - 21:00
سریال "Riverdale"

تریلر فصل پنجم سریال Riverdale«ریوردیل» روزهای آخر گروه را در دبیرستان نشان می‌دهد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این تریلر روزهای آخر گروه را در دبیرستان، یک قسمت جشن سال آخر طولانی و همینطور لحظات ترسناکی را نشان می‌دهد.

در این تریلر بتی در حالی که اسلحه به دست دارد نشان داده می‌شود. براساس کتاب‌های مصور آرچی، ریوردیل هم طرفداران کتاب‌های مصور و همینطور بینندگان جدید را از زمان پخش خود در سال ۲۰۱۷ به خود جذب کرده است. در شبکه CW، سریال ریوردیل بعنوان پلی بین Arrowverse و سریال‌های ماورالطبیعه دبیرستانی مانند Legacies عمل می‌کند.

این سریال در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۰ برای فصل پنجم تمدید شد. گرچه، فقط چندین ماه بعد، تولید فصل چهار بعلت همه‌گیری ویروس کرونا متوقف شد. در نتیجه فصل ۴ با چند قسمت کمتر از برنامه ریزی اصلی به پایان رسید. خط داستانی نهایی فصل ۴ در رابطه با جشن سال آخر و همینطور فارق التحصیلی بوده است، که در حال حاضر در ابتدای فصل ۵ به آن خواهیم رسید. طبق برنامه ریزی این سریال در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ به شبکه CW بازخواهد گشت. تریلر را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

گرچه به صراحت به این موضوع اشاره نشده، تریلر به یک پرش زمانی اشاره می‌کند. این پرش کارکترها را بعد از سال‌ها، پس از دانشگاه به ریوردیل بازمی‌گرداند. آرچی درباره این موضوع گفته که مراسم جشن سال آخر، آخرین مراسمی است که گروه درکنارهم از آن لذت می‌برند.

دیدن تغییرات آینده پس از پرش زمانی جالب خواهد بود. امکان دارد که این پرش در زمان روابط بین شخصیت‌ها، مخصوصا روابط عاشقانه را تغییر دهد. نمی‌توان تشخیص داد که این پرش زمانی اثر مثبت یا منفی روی ریوردیل خواهد داشت.

 

منبع : Screen Rant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.