سریال Servant توسط اپل برای فصل سوم تمدید شد

16 December 2020 - 23:00

شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس سریال روانشناسانه و هیجان‌انگیز”خدمتکار” (Servant) از کارگردان نامزد اسکار، ام نایت شیامالان (M. Night Shyamalan)، را برای فصل سوم تمدید کرد. فصل دوم این سریال قرار است در تاریخ پانزدهم ژانویه به نمایش درآید. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این چهارمین سریال اریجینال شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس پس از سریال‌های For All Mankind ،Dickinson  و  Ted Lasso است که برای فصل سوم تمدید می‌شود.

داستان سریال Servant به کارگردانی شیامالان و خلق‌شده توسط تونی باسگالوپ (Tony Basgallop)، درباره‌‌‌ی زن و شوهری فیلادلفیایی است که در جریان سوگواری برای یک فاجعه ناگفتنی، شکافی در ازدواج‌شان ایجاد شده و راه ورود یک نیروی مرموز به خانه‌شان باز می‌شود.

پس از پایان پر تعلیق فصل اول که با بازگشت Leanne (با بازی Nell Tiger Free ) به Brownstone و آشکار شدن ماهیت واقعیش همراه بود، فصل دوم این سریال قطعا یک چرخش داستانی فوق‌العاده و آینده‌ای تاریک را برای همه پیش‌رو دارد.

در فصل دوم، لارن آمبروز (Lauren Ambrose)، توبی کبل (Toby Kebbell)، تایگر فری و روپرت گرینت (Rupert Grint)، برای بازی در نقش شخصیت‌هایشان باز می‌گردند.

علاوه بر شیامالان و باسگالوپ، تهیه‌کنندگی اجرایی سریال توسط اشوین راجان (Ashwin Rajan)، جیسون بلومنتال (Jason Blumenthal)، تاد بلک (Todd Black) و استیو تیش (Steve Tisch)، تیلور لاتام (Taylor Latham) و پاتریک مارکی (Patrick Markey) انجام می‌شود.

فصل دوم این سریال با پخش اولین قسمت خود در جمعه، پانزدهم ژانویه، در سطح جهانی آغاز می‌شود و هر جمعه یک قسمت جدید به طور انحصاری از طریق اپل تی‌وی پلاس پخش می‌شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.