گرگ برلانتی به همراه نویسنده‌ی سوپرگرل سریال فضایی می‌سازد

17 December 2020 - 12:30

گرگ برلانتی (Greg Berlanti) در حال کار با درک سایمون (Derek Simon)، نویسنده‌ی باتجربه‌ی سریال سوپرگرل (Supergirl) است. شبکه‌ی CW در حال گسترش یک سریال درام فضایی، نوشته‌ی سایمون و با تهیه‌کنندگی اجرایی کمپانی Berlanti Productions است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

داستان این سریال، که بر اساس کتابی از ام.کی. انگلند (M.K. England) ساخته می‌شود، درباره‌ی آینده ای نزدیک است که انسان ها برای نجات زمین از بحران آب و هوایی، فضا را استعمار کرده‌اند. The Disaster گروهی شورشی و خیانتکار از “آکادمی اعتبار زمین” را دنبال می‌کند که مجبور به فرار از مستعمرات برای پاک‌کردن نام خود هستند.

سایمون فیلمنامه را می‌نویسد و در کنار همکار همیشگی برلانتی، لی تولاند کریگر (Lee Toland Krieger) از سریال‌هایی همچون You و Superman and Lois، تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را برعهده دارد.

برلانتی و شریک کمپانی او، سارا شکتر (Sarah Schechter)، و رئیس شبکه، دیوید مدن (David Madden)، تهیه‌کنندگی این سریال کمپانی Berlanti Productions را برعهده خواهند داشت. جان ساکی (John Sacchi) و مت گروش (Matt Groesch) از کمپانی ۵ Minutes Productions نیز در امر تهیه‌کنندگی دخیل هستند.

سایمون هنگامی که در مدرسه‌ی فیلم نیویوک تحصیل می کرد، کار خود در عرصه‌ی سرگرمی را به عنوان کارآموز در نمایش Howard Stern آغاز کرد. او پیش‌تر در سریال The Americans دستیار نویسنده بود و قبل از پیوستن به سریال Supergirl به عنوان نویسنده در فصل اول، با برلانتی در سریال Graceland در شبکه USA کار می‌کرد. او با ارتقا‌ی کاری به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی Supergirl منصوب شد. درام ابرقهرمانی CW پس از شش فصل در سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد.

منبع:هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.