فلورنس پیو بازیگر فیلم جنایی The Maid شد

18 December 2020 - 12:00

فلورنس پیو (Florence Pugh) ستاره‌ی فیلم زنان کوچک (Little Women)، نقش خدمتکاری را بازی خواهد کرد که به دنبال حل معمای یک قتل است. این فیلم اقتباسی از اولین کتاب نیتا پروس (Nita Prose) به نام The Maid می‌باشد. در ادامه‌ی این خبر با سینما فارس همراه باشید.

فلورنس پیو (Florence Pugh) قرار است مانند شخصیت‌های کتاب‌های جنایی آگاتا کریستی (Agatha Christie)، در نقش یک کاراگاه غیرمعمول ایفای نقش کند: مولی خدمتکار (Molly the maid).

مولی به عنوان یک خدمتکار در هتل Regency Grand کار می‌کند. او خرابکاری‌های میهمانان را مرتب و اسرارشان را جارو می‌کند. روزی او متوجه می‌شود یک میهمان ثروتمند بدنام به ‌نام آقای بلک در رختخوابش مرده است. همه چیز از وقتی شروع به تغییر می‌کند که او تصمیم می‌گیرد این معمای قتل را حل ‌کند.

جاش مک‌لاگلین (Josh McLaughlin) و کریس گلدبرگ (Chris Goldberg)، تحت کمپانی‌های Wink Pictures و Winterlight Pictures  وظیفه‌ی تولید فیلم را برعهده دارند و پیو و پروس، تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

کتاب The Maid قرار است در سال ۲۰۲۲ از طریق انتشارات Penguin Random House در آمریکا و کانادا و انتشارات Harper Fiction در انگلستان منتشر شود.

فلورنس پیو برای بازی در فیلم Little Women نامزد دریافت جوایز اسکار و بفتا شده بود. از نقش‌آفرینی‌های دیگر او می‌توان به فیلم ترسناک Midsommar محصول کمپانی A24 و فیلم‌های مستقل Lady Macbeth و Fighting With My Family اشاره کرد. از کارهای آینده‌ی وی نیز می‌توان Black Widow محصول مارول و Don’t Worry Darling ساخته‌ی اولیویا وایلد (Olivia Wilde) را نام برد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.