HBO نمایش سریال House of the Dragon در سال ۲۰۲۲ را تایید کرد

18 December 2020 - 16:00

هنوز مدت زیادی از پایان سریال “بازی تاج و تخت” (Game Of Thrones)، که یکی از بحث برانگیزترین و البته به‌یاد ماندنی‌ترین پایان‌های تاریخ تلویزیون بود، نگذشته است. اگرچه روایت اصلی این قصه به پایان رسید، ولی HBO با اعلام ساخت اسپین‌آف‌هایی از این سریال در آینده، به همگان فهماند که این داستان هنوز تمام نشده است. در ادامه‌ی این خبر با سینما فارس همراه باشید.

اولین اسپین‌آفی که قرار است به نمایش درآید، House of the Dragon نام دارد و الهام پذیرفته از کتاب Fire & Blood نوشته‌ی خالق این مجموعه داستان، یعنی جورج آر آر مارتین ( George R.R. Martin)، می‌باشد و داستان پیدایش خاندان تارگرین را روایت می‌کند.

اگرچه پس از اعلام نام بازیگران، به نظر می‌رسید نمایش این سریال قرار است به تاریخ دورتری موکول شود، اما تبلیغات بی ‌سر و صدای جدید شبکه‌های HBO و HBO MAX، تایید می‌کند که این سریال در سال ۲۰۲۲ به نمایش در خواهد آمد. در حالی که تمام تاریخ‌های احتمالی برای نمایش سریال‌های تلویزیونی به دلیل شروع نابه‌هنگام بیماری کووید_۱۹ نامحتمل و دست‌نیافتنی به‌ نظر می‌‌رسید، اما با افزایش روزافزون نمایش فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی پربیننده و پرفروشی که با رعایت پروتکل‌های فاصله‌ی اجتماعی ساخته می‌شوند، اکنون امکان نمایش این سریال در سال ۲۰۲۲ اصلا غیرممکن به نظر نمی‌رسد.

بازیگرانی همچون پدی کانسیدین (Paddy Considine) در نقش ویسریس تارگرین (Viserys Targaryen)، مت اسمیت (Matt Smith) در نقش پرنس دیمون تارگرین (Prince Daemon Targaryen)، اما دی آرکی (Emma D’Arcy‌) در نقش پرینسس رانیرا تارگرین (Princess Rhaenyra Targaryen) و اولیویا کوک (Olivia Cooke) درنقش آلیسنت های‌تاور (Alicent Hightower) در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

HBO در اکتبر ۲۰۱۹ سریال House of the Dragon را برای ۱۰ اپیزود سفارش داد. جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin)، وینس گرادیس (Vince Gerardis)، رایان کاندال (Ryan Condal) و میگل ساپوچنیک (Miguel Sapochnik) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال و کاندال و ساپوچنیک، شورانرهای سریال می‌باشند.

کیسی بلویز (Casey Bloys) در آن زمان گفت:

“جهان داستانی بازی تاج و تخت بسیار غنی است. ما مشتاقانه منتظر کشف ریشه‌های خاندان تارگرین و دیدن روزهای ابتدایی وستروس به همراه میگل [ساپوچنیک]، رایان [کاندال] و جورج [آر. آر. مارتین] هستیم.”

نمایش این سریال در حالی خواهد بود که طرفداران بازی تاج و تخت مشتاقانه در انتظار کتاب بعدی این مجموعه هستند و مارتین قول داده است که با وجود نویسندگی مستقیم در سریال، نوشتن کتاب جدید این مجوعه را به تاخیر نیاندازد.

مارتین در این‌‌باره می‌گوید:

“من انتظار دارم تا حدی در ساخت House of the Dragon مشارکت داشته باشم… و  کسی چه می‌داند؟ اگر همه چیز به نحو درست پیش برود، حتی ممکن است، مانند چیزی که در چهار فصل اول بازی تاج و تخت رخ داد، بتوانم فیلمنامه‌ی چند قسمت را هم بنویسم.”

مارتین همچنین اکتبر سال گذشته در یک پست وبلاگی نوشت:

“اما بگذارید تا این را کاملاً روشن کنم… من تا زمانی که Winds Of Winter را به پایان نرسانم و تحویلش ندهم، شروع به نوشتن هیچ فیلمنامه‌ای نخواهم کرد. زمستان هنوز در راه است و Winds Of Winter همچنان اولویت من است، اگرچه اصلا بدم نمی‌آید قسمت‌هایی از سریال را هم بنویسم.”

منبع: سایت ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.