تاریخ انتشار فیلم Justice League Snyder Cut مشخص شد

18 December 2020 - 13:30
فیلم Zack Snyder's Justice League

زک اسنایدر (Zack Snyder) تائید کرده است که نسخه او از فیلم Justice League در تاریخ مارس ۲۰۲۱ (اسفند ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش درخواهد آمد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس از سال‌ها هماهنگی و کار دسته جمعی طرفداران جهت درخواست برای منتشر شدن نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League کمپانی Warner Bros بالاخره آرزوی آن‌ها را به واقعیت تبدیل کرده است. در ماه می زک اسنایدر اعلام کرد که نسخه‌اش از فیلم Justice League را برای پخش در شبکه HBO Max تولید خواهد کرد چرا که کمپانی برادران وارنر بالاخره به او این فرصت را دادند تا بتواند نسخه‌ای که از این فیلم در نظر داشته را تولید کند. در حالی که خبر توسعه این فیلم بسیار هیجان‌انگیز بوده ولی با این حال چندین سؤال در رابطه به این پروژه مطرح شده که نیاز به پاسخ دارد و یکی از این سؤال‌ها این است که چه زمانی این فیلم منتشر خواهد شد؟

هیچ‌گونه تاریخ مشخصی برای پخش این فیلم در نظر گرفته نشده ولی گزارش‌ها حاکی از آن بوده که فیلم Zack Snyder’s Justice League اوایل سال ۲۰۲۱ را برای پخش هدف قرار داده، یعنی این پروژه در یک ‌چهارم ابتدایی سال ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته خواهد شد. به نظر می‌رسد بازه زمانی که برای پخش این فیلم در نظر گرفته شده کوتاه‌تر شده چرا که مدیرعامل کمپانی WarnerMedia با نام جیسون کیلار (Jason Kilar) در پست وبلاگی نوشته است که نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League در چند ماه دیگر در شبکه اینترنتی HBO Max پخش خواهد شد. اکنون خود زک اسنایدر تاریخی که این فیلم قرار است در آن پخش شود را مشخص کرده است.

در پاسخ به سؤال یکی از طرفداران این پروژه در شبکه اجتماعی Vero درباره آرزوی نابود کردن تمام نسخه‌های جاس ویدون (Joss Whedon) از فیلم Justice League از جهان هستی، اسنایدر اشاره کرده است که نسخه او از این فیلم در ماه مارس منتشر خواهد شد. متنی که بین این دو نفر رد و بدل شده را می‌توانید در ادامه بخوانید.

سؤالی که تیاگو کسلی (Thiago Kesseli)، یکی از طرفداران این پروژه از او پرسیده به شکل زیر می‌باشد:

خواهش می‌کنم تمام نسخه‌های جاس ویدون از فیلم Justice League را نابود کنید. متشکرم.

پاسخ زک اسنایدر به او:

من کاملاً شما را درک می‌کنم و البته که به احساس شما احترام می‌گذارم و امیدوارم که بتوانم با فیلمی که شما در ماه مارس خواهید دید این نسخه را از جهان هستی پاک کنم.

باید این را در نظر داشته باشید که کمپانی برادران وارنر و شبکه HBO Max هیچ‌گونه اظهار نظری رسمی را در این باره انجام نداده‌اند ولی با این حال صحبت زک اسنایدر در این باره با متنی که جیسون کیلار پیش از این درباره بازه زمانی پخش این فیلم نوشته است همخوانی دارد. این تنها بازه زمانی دقیق اشاره شده برای پخش فیلم Zack Snyder’s Justice League از زمانی که ساخت این پروژه در فصل بهار تائید شده است ولی همچنان روز دقیق پخش این پروژه مشخص نیست. با توجه به اینکه زمان نسبتاً کوتاهی را تا ماه مارس فاصله داریم، به احتمال بسیار زیاد این کمپانی تبلیغات بیشتری را در آینده‌ای نزدیک برای ترویج این فیلم در میان مردم و اضافه کردن مشترکانی بیشتر به شبکه اینترنتی HBO Max انجام خواهد داد. احتمالاً هرگونه موارد تبلیغاتی که در آینده‌ای برای این پروژه انجام شود به برخی از سؤالاتی که در رابطه با آن به وجود آمده پاسخ خواهد داد از جمله اینکه آیا این فیلم با درجه سنی بزرگسال پخش خواهد شد یا خیر. این فیلم با فاصله‌ای بسیار زیادی، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی است که از زمان به راه افتادن شبکه اینترنتی HBO Max در اوایل امسال تا به حال، قرار است که در این شبکه به نمایش درآید بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که تبلیغات بسیار زیادی از این فیلم‌ در ماه‌های آتی انجام خواهد شد.

علاوه بر این، برنامه‌ریزی شده است که در ماه مارس سریال The Falcon and the Winter Soldier مارول در شبکه دیزنی پلاس نیز پخش شود. معمولاً کمپانی‌های تولیدکننده فیلم‌های Marvel و DC تمایل دارند که از اکران شدن آن‌ها در بازه زمانی یکسان نسبت به یکدیگر جلوگیری کنند بنابراین بسیار جالب خواهد بود تا ببینم عملکرد این پروژه‌ها در این دو شبکه اینترنتی نسبت به یکدیگر چگونه خواهد بود. با توجه به جدول زمانی پخش این دو پروژه، طرفداران پروژه‌های کمیک بوکی، محتوای زیادی را برای لذت بردن در مدت زمانی کوتاه در دسترس خواهند داشت. برای طرفداران پرشور و اشتیاقی که درخواست پخش نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League را راه انداخته بوده‌اند تا به حال مدت زمانی طولانی سپری شده ولی اکنون آن‌ها باید مدت زمان کوتاه دیگری را نیز منتظر بمانند تا بتوانند این فیلم را تماشا کنند.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.