بن استیلر مشغول مذاکره برای کارگردانی جنایی The Seven Five

18 December 2020 - 21:00
Ben Stiller

پس از برنده شدن جایزه‌ی انجمن کارگردانان آمریکا برای کارگردانی سریال کوتاه شبکه‌ی Showtime با عنوان Escape at Dannemora، بن استیلر (Ben Stiller) مشغول مذاکره برای کارگردانی فیلم جنایی The Seven Five برای کمپانی MGM است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

The Seven Five بر اساس مستندی محصول ۲۰۱۴ به همین نام است که توسط تیلر راسل (Tiller Russell) کارگردانی و توسط ایلای هولزمن (Eli Holzman) تهیه‌شده. مستند راجع به بخش فاسدی در پلیس نیویورک طی دهه‌ی ۸۰ میلادی به رهبری مایکل داود (Michael Dowd) است که در سال ۱۹۹۲ به همراه چند پلیس فاسد دیگر که در دزدی پول و مواد مخدر دست داشتند، دست‌گیر شد. او ۱۴ سال را در زندان گذراند و خبر دست‌گیری‌اش در تمام نیروی پلیس نیویورک پخش شد.

در ابتدا Sony حقوق ساخت یک اثر سینمایی را از این مستند در دسامبر ۲۰۱۴ به دست آورده بود و به سرعت یان دمانج (Yann Demange) کارگردان فیلم White Boy Rick محصول ۲۰۱۸ را برای کارگردانی و اسکات فرانک از The Queen’s Gambit را برای نویسندگی فیلم‌نامه‌ی آن انتخاب کرده بود اما او به دلیل مشغله‌ی کاری نتوانست به جمع عوامل این پروژه بپیوندد. مدیر کنونی کمپانی MGM، مایکل د لوکا (Michael De Luca) در آن زمان ریاست بخش تولیدات سونی را بر عهده داشت و آن‌طور که مشخص است او این پروژه و هرگز فراموش نکرده است؛ ضمن آنکه MGM اخیراً حقوق ساخت اثر از روی این عنوان را از سونی خریداری کرد.

The Seven Five

ظاهراً استیلر از سال ۲۰۱۹ مشغول کار بر روی این پروژه و پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی آن که توسط تونی مک‌نامارا (Tony McNamara) از فیلم The Favourite نوشته شده بود، بوده است؛ مشخص نیست که استیلر تهیه‌کنندگی فیلم The Seven Five را با کمپانی Red Hour خودش انجام خواهد داد یا نه اما وقتی پروژه در سونی قرار داشت، تهیه‌کنندگان جان لشر (John Lesher) از فیلم Birdman و مگان الیسون (Megan Ellison) از فیلم Foxcatcher در مشورت با هولزمن وقت زیادی را بر روی ساخت این اثر صرف کردند و به نظر می‌رسد که آن‌ها نیز در تولید این فیلم دخیل باشند.

تابستان گذشته به گفته‌ی برخی منابع آرون تیلور-جانسون (Aaron Taylor-Johnson) برای ایفای نقش داود انتخاب شده بود و اخیراً نیز صحبت‌هایی حول حضور نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) در این نقش به گوش رسیده است اما هنوز هیچ منبع رسمی از فرآیند انتخاب بازیگر برای این عنوان صحبتی به میان نیاورده است.

استیلر اخیراً در همکاری با Protege Pictures و Radar Pictures برای تهیه‌کنندگی فیلم برنارد کینگ (Bernard King) که بر اساس کتاب خاطرات این ستاره‌ی سابق NBA با عنوان Game Face: A Lifetime of Hard-Earned Lessons On and Off the Basketball Court است، اقدام کرده بود. او در حال حاضر مشغول آماده شدن برای کارگردانی سریال جدید Apple TV+ با عنوان Severance با درخشش پاتریشیا آرکت (Patricia Arquette)، آدام اسکات (Adam Scott)، جان تورتورو (John Turturro) و کریستوفر واکن (Christopher Walken) است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.