جفری داناوان و برت گلمن به فیلم وسترن Surrounded پیوستند

18 December 2020 - 23:00

جفری داناوان (Jeffrey Donovan) بازیگر سریال‌هایی چون Fargo و  Burn Notice و برت گلمن (Brett Gelman) بازیگر سریال‌هایی چون Fleabag  و Stranger Things، به لتیتیا رایت (Letitia Wright)، جیمی بل (Jamie Bell) و مایکل کی ویلیامز (Michael K. Williams) در فیلم درام_وسترن Surrounded محصول Bron Studios و به کارگردانی آنتونی مندلر (Anthony Mandler) پیوستند. در ادامه‌ با سینما فارس همراه باشید.

فیلمنامه‌ی این فیلم که توسط اندرو پاگانا (Andrew Pagana) و جاستین توماس (Justin Thomas) نوشته شده است، قصه‌ی یک سرباز سابق به نام مو واشنگتن (Mo Washington) است که پنج سال پس از جنگ داخلی، به غرب می‌رود تا ادعای مالکیت یک معدن طلا که توسط پدر برده‌دار فقیدش وصیت شده است را مطرح کند. دنیای غرب، مکانی خطرناک برای یک زن سیاهپوست بدون همراه به‌شمار می‌رود؛ بنابراین مو تصمیم می‌گیرد تا در لباس یک مرد به سفرش ادامه دهد. پس از اینکه او در دلیجانش کمین گرفت و  وظیفه‌ی نگهداری یک اسیر خطرناک قانون شکن را عهده‌دار شد، باید از حمله‌ی باند راهزنی که قصد فراری دادن آن اسیر را دارند، جان سالم به در ببرد.

دناوان نقش ویلر (Wheeler) را بازی می کند؛ یک دامدار موفق که خودش را در مکان و زمان نامناسبی پیدا می‌کند. گلمن نیز آقای فیلدز (Mr. Fields) را به تصویر می‌کشد؛ یک فروشنده‌ی بزرگ که به طور ناگهانی با مو روبرو می‌شود.

آرون ال گیلبرت (Aaron L. Gilbert) از کمپانی BRON به همراه مندلر و درک ایگر (Derek Iger) از کمپانی Blackhand Media Production، جیسون مایکل برمن (Jason Michael Berman) از کمپانی Mandalay Pictures و همچنین لتیتیا رایت و آده او‌آدسینا (Ade O’Adesina) از کمپانی ۳٫۱۶ Productions به عنوان تهیه کننده و جیسون کلوث (Jason Cloth)، ویلیام گرین (William Green) و آرون گینزبرگ (Aaron Ginsberg)، تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم می‌باشند.

داناوان اخیراً در کنار کوین کاستنر (Kevin Costner) و دایان لین (Diane Lane) در فیلم Let Him Go محصول Focus Features و در کنار لیام نیسون (Liam Neeson) در فیلم Honest Thief دیده شد.

گلمن در چهارمین فصل سریال Stranger Things ساخته‌ی شبکه‌ی Netflix مجدداً در نقش موری باومن (Murray Bauman) بازی خواهد کرد. او همچنین در نقش شخصیت منفی فیلم  هیجان‌انگیز Without Remorse، محصول کمپانی پارامونت که اقتباس شده از کتابی نوشته‌ی تام کلنسی (Tom Clancy) است با مایکل بی جوردن (Michael B. Jordan) همبازی می‌باشد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.