The Book of Boba Fett؛ جدیدترین سریال انشعابی از جنگ ستارگان

19 December 2020 - 00:00
Boba Fett

به گزارش ددلاین، قرار بوده تا در مراسم روز سرمایه‌گذاران دیزنی سریال اختصاصی شخصیت بوبا فت نیز معرفی شود اما کمپانی Lucasfilm آن را در لیست سریال‌های جنگ ستارگانی خود قرار نداد تا این عنوان در سکانس پس از تیتراژ قسمت پایانی فصل دوم سریال The Mandalorian که روز گذشته از Disney+ به پخش رسید، معرفی شود. این سریال The Book of Boba Fett نام دارد و از دسامبر ۲۰۲۱ به پخش خواهد رسید. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

اگر سکانس پس از تیتراژ قسمت پایانی فصل دوم سریال مندلورین را نگاه کرده باشید، دست راست قدیمی جابا یعنی بیب فوتونا را می‌بینیم که بر تخت او در کاخ قدیمی تکیه زده است. شخصیت فنک با بازی مینگ-نا ون (Ming-Na Wen) وارد می‌شود و به همه‌ی موجودات حاضر در اطرافش شلیک می‌کند. سپس بوبا وارد می‌شود. بیب می‌گوید:

بوبا، فکر می‌کردم مرده باشی!

سپس بوبا به او شلیک می‌کند و او را می‌کشد و بر تخت جابا در قصرش تکیه می‌زند.

هفته‌ی گذشته، کریم دنیل (Kareem Daniel) از روسای بخش رسانه و سرگرمی دیزنی گفته بود که قرار است از دیزنی پلاس تقریباً ۱۰ سریال از دنیای مارول و ۱۰ سریال از دنیای جنگ ستارگان به‌علاوه‌ی ۱۵ عنوان لایو-اکشن، انیمیشن و سریال پیکساری در چند سال آینده به پخش برسد. ازجمله این سریال‌های انشعابی دنیای جنگ‌های ستاره‌ای می‌توان به The Rangers of the New Republic و Ahsoka Tano (شخصیتی که با مجموعه‌ی انیمیشنی Clone Wars به شهرت رسید) با حضور روزاریو داوسون (Rosario Dawson) در این نقش اشاره کرد. آسوکا تانوی داوسون در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور پیدا کرد که این اولین حضور این شخصیت به‌صورت لایو-اکشن در یک عنوان است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.