سریال The Flight Attendant برای فصل دوم تمدید شد

19 December 2020 - 13:30
سریال The Flight Attendant

شبکه HBO Max سریال The Flight Attendant با نقش‌آفرینی کیلی کوئوکو (Kaley Cuoco) را برای فصل دوم تمدید کرده است. این خبر روز جمعه توسط کیسی بلایز (Casey Bloys)، مدیر ارشد محتواهای تولیدی شبکه‌های HBO و HBO Max اعلام شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان سریال The Flight Attendant که بر اساس کتاب نوشته شده‌ای به همین نام توسط نویسنده پرفروشی با نام کریس بوهجالیان (Chris Bohjalian) می‌باشد، بر روی مهماندار معتاد به الکل هواپیمای جهانگردی با نام کسی بوون (با نقش‌آفرینی کیلی کوئوکو) تمرکز دارد که پس از رابطه او با مسافری در بخش درجه یک این هواپیما و پس از شبی که این دو با یکدیگر سپری کرده‌اند و سپس به قتل رسیدن این مسافر، او درگیر دسیسه جاسوسی می‌شود. در ابتدا قرار بوده که سریال Flight Attendant سریالی کوتاه باشد ولی با این حال استیو یوکی (Steve Yockey) خالق این سریال و تهیه‌کننده اجرایی آن می‌دانسته که می‌تواند این سریال را ادامه دهد.

قسمت پایانی فصل اول سریال The Flight Attendant که طی این هفته در شبکه HBO Max پخش شده است، کسی بوون را در مکانی رها کرده که در فصل آینده با دسیسه‌های بیشتری دست و پنجه نرم کند و همچنین در طی مصاحبه‌ای که برای قسمت پایانی فصل اول این سریال با استیو یوکی انجام شده، او از احتمالات داستانی فصل دوم آن نیز صحبت به میان آورده است.

شبکه HBO Max گزارش داده است که فصل اول سریال Flight Attendant در طی هفته‌هایی که قسمت‌های جدید آن پخش شده است روند رو به رشدی را از لحاظ تعداد بینندگان تجربه کرده و این سریال رتبه اول پربیننده‌ترین برنامه‌ای که در این شبکه پخش شده را در مدت زمان پخش خود به دست آورده است.

فصل اول سریال Flight Attendant که شامل هشت قسمت بوده در تاریخ ۶ نوامبر (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش درآمده و فصل پایانی آن نیز در ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر ماه ۱۳۹۹) پخش شده است. نمره‌ای که این سریال در سایت Rotten Tomatoes موفق به کسب آن شده نمره عالی ۹۸ درصد بوده و کیلی کوئوکو نیز برای ایفای نقشش در این سریال مورد تحسین قرار گرفته است.

از دیگر بازیگرانی که در سریال The Flight Attendant نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان میخیل هایسمان (Michiel Huisman)، رزی پرز (Rosie Perez)، زوسیا مامیت (Zosia Mamet)، میشل گومز (Michelle Gomez)، تی آر نایت (T.R. Knight)، کولین وودل (Colin Woodell)، مرل دانتریج (Merle Dandridge)، گریفین متیوز (Griffin Matthews) و نولان جرارد فانک (Nolan Gerard Funk) را نام برد.

کیسی بلایز پس از پایان فصل اول این سریال در طی مصاحبه‌ای گفت:

ما بسیار خوشحالیم از اینکه سریال The Flight Attendant به شدت بین مخاطبین و منتقدین طنین‌انداز شده است. ما به کیلی کوئوکو، استیو یوکی، گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سارا شکتر (Sarah Schechter) و همچنین تمام گروه بازیگران فوق‌العاده بااستعداد این سریال، تهیه‌کنندگان اجرایی آن و شرکای ما در بخش تلویزیونی کمپانی Warner Bros، برای تمام موفقیت‌های فصل اول این پروژه تبریک می‌گوییم. من مشتاقانه منتظر خواهم ماند تا ببینم ماجراهای این سریال کسی بوون را پس از این به کدام سمت خواهد برد.

کیلی کوئوکو که جزء تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز می‌باشد، پس از پایان فصل اول آن گفت:

اگر من بگویم که خوشحال هستم حق مطلب را ادا نکرده‌ام. واکنش مثبت بینندگان نسبت به سریال The Flight Attendant از تمام انتظارات ما پیشی گرفته و من به تمام کسانی که در ساخت و موفقیت این سریال نقش داشته‌اند افتخار می‌کنم.

بسیار هیجان‌زده هستم تا همکاری خود را با تیم سازنده این سریال از جمله گرگ برلانتی، استیو یوکی، شبکه HBO Max و البته کمپانی مورد علاقه من یعنی برادران وارنر ادامه دهم. من شرکای فوق‌العاده‌ای را با نام‌های سوزان مک کورماک (Suzanne McCormack) و شید مکنزی (Mackenzie Shade) در کمپانی Yes, Norman Productions (این کمپانی متعلق به خود کیلی کوئوکو است) دارم. ما متعهد هستیم تا محتواهای باکیفیت و گوناگونی از جمله فصل دوم این سریال را تولید کنیم.

گرگ برلانتی و سارا شکتر نیز پس از پایان فصل اول این سریال گفتند:

ما بسیار خرسند هستیم تا ماجراجویی دیگری را با شرکای فوق‌العاده‌مان در کمپانی Yes, Norman Productions و کیلی کوئوکو، سوزان مک کورماک، خالق فوق‌العاده این پروژه استیو یوکی و همچنین تمام همکارانمان در بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر و شبکه اینترنتی HBO Max آغاز کنیم.

ما از واکنش مثبت بینندگان و منتقدین نسبت به سریال The Flight Attendant بسیار هیجان‌زده و خوشحال شده‌ایم و از هنرنمایی فوق‌العاده کیلی کوئوکو در آن نیز بسیار خرسند هستیم.

سریال The Flight Attendant توسط بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر، کمپانی Berlanti Productions و کمپانی Yes, Norman Productions تولید شده است. تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه شامل گرگ برلانتی، سارا شکتر و کیلی کوئوکو بوده‌اند. سوزان مک کورماک نیز به عنوان مشاور تهیه‌کننده اجرایی این سریال در ساخت آن نقش داشته است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.