قسمت اول فصل جدید شرلوک پربیننده‌ترن برنامه سال نو شد، اما نتوانست رکورد فصل سوم را بشکند

4 January 2017 - 18:30

طرفداران برای پخش فصل چهارم سریال شرلوک انتظار بسیاری کشیدند. آخرین قسمت از فصل سوم این سریال در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۴ منتشر شد و از آن زمان تا شروع پخش فصل جدید، تنها یک اپیزود مخصوص با عنوان The Abominable Bride در کریسمس سال گذشته منتشر شد. انتظارات بالاخره به پایان رسید و در روز اول سال جدید میلادی، قسمت اول فصل چهارم این سریال با عنوان The Six Thatchers «شش تارچر» به کارگردانی ریچل تالالی (Rachel Talalay) و نویسندگی مارک گتیس (Mark Gatiss) از شبکه BBC پخش شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال برداشتی مدرن از داستان شرلوک هولمز و همراه همیشگی‌اش جان واتسون را روایت می‌کند؛ با اندکی پیچیدگی. ستارگان سریال در نقش‌های اصلی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و مارتین فریمن (Martin Freeman) هستند که حضور در پروژه‌های سینمایی بزرگ، معروفیت آنها را بسیار افزایش داده‌است. با قرار گرفتن در زمان حال حاضر، کاراگاه مشاور و همکار او با استفاده از وبلاگ نویسی، گوگل و توئیتر به حل معماهای پیچیده جنایی می‌پردازند. سریال همچنین ابایی در به نمایش گذاشتن جنبه‌های منفی شخصیت اصلی از جمله استفاده از مواد مخدر و رفتارهای ضد اجتماعی او ندارد، موضوعی که در برداشت‌های قبلی از این کاراکتر چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفت. در هسته مرکزی سریال در کنار حل جرایم فوق پیچیده و مرموز، دوستی دو شخصیت اصلی با بازی درخشان ستارگان آن قرار دارد.

طبق گزارش منتشر شده توسط ددلاین، بیش از ۸٫۱ میلیون نفر در روز اول سال جدید میلادی، به تماشای قسمت اول فصل جدید این سریال نشستند که آن را در صدر جدول پربیننده‌ترین برنامه آن روز قرر می‌دهد. با این وجود، این رقم در مقایسه با تعداد بینندگان قسمت مخصوص The Abominable Bride، چیزی حدود ۳۰۰ هزار نفر کمتر است. همچنین قسمت اول از فصل سوم این سریال با عنوان The Empty Hearse، چیزی حدود ۹٫۲ میلیون بیننده داشت؛ در نتیجه افت ۱٫۱ میلیون بیننده را برای قسمت جدید این سریال شاهد هستیم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.