به گفته مارگو رابی فیلم Birds of Prey 2 در دست ساخت قرار ندارد

19 December 2020 - 23:00
Birds Of Prey

بازیگر نقش هارلی کویین، مارگو رابی چندین ماه بعد از پخش فیلم Birds of Prey «پرندگان شکاری» تایید کرد که Birds of Prey 2 در دست تولید قرار ندارد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

مارگو رابی در سال ۲۰۱۶ با بازی در نقش هارلی کویین در فیلم Suicide Squad به یکی از ستارگان دنیای سینمایی DC تبدیل شد. نظرات نسبت به کاراکتر او باعث شد تا کمپانی برادران وارنر و DC چندین پروژه با حضور هارلی کویین و بازی رابی تولید کنند که رابی در فیلم Birds of Prey در این نقش ظاهر شد. او علاوه بر بازی در این فیلم، تهیه‌کنندگی آن را نیز بر عهده داشته است که در اوایل سال ۲۰۲۰ در سینماها اکران شد.

در این فیلم شاهد همکاری هارلی کویین با گروهی از قهرمانان DC از جمله قناری سیاه با بازی جرنی اسمالت بل (Jurnee Smollett-Bell) و هانترس با بازی مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) بودیم. پایان این فیلم راه را برای بازگشت هارلی به The Suicide Squad و همین‌طور دنباله فیلم و اسپین‌آف هموار کرد. تاکنون هیچ اعلامیه در رابطه با ساختن Birds of Prey 2 یا ادامه حضور این کارکترها در دنیای سینمایی DC وجود نداشته است. گرچه پیش‌بینی شده بود که Birds Of Prey شروع یک فرنچایز خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که دنباله فیلم در دست ساخت قرار ندارد.

در یک مصاحبه جدید با THR مارگو رابی درباره کمپانی تولید درحال رشد خود و همین‌طور پروژه‌های آینده خود صبحت کرد. مصاحبه کننده در آخر از رابی درباره وضعیت Birds of Prey 2 سوال پرسید و جواب رابی برای اکثریت ناامید کننده خواهد بود. وقتی درباره احتمال دنبال فیلم از رابی پرسیده شد، رابی پاسخ داد:

نمی‌دانم درحال حاضر هیچ اتفاقی در حال افتادن نیست.

با اینکه نظر عموم درباره این فیلم مثبت بوده، فیلم طبق انتظارات عمل نکرده است. فیلم با فروش داخلی ۳۳ میلیون دلار روبه‌رو شد که از تخمین ۵۰ میلیون دلاری آن به شدت کمتر بوده است. شروع کند این فیلم بیشتر به علت عنوان نامناسب فیلم بوده که برای جلب توجه بیشتر نام آن به Harley Quinn: Birds Of Prey تغییر کرد. اکران این فیلم در آخر با فروش جهانی تقریبا ۲۰۰ میلیون دلاری به پایان رسید. با بودجه ۸۰ میلیون دلاری Birds Of Prey سودآوری کمی برای استودیو به همراه داشته است.

ممکن است عملکرد ضعیف Birds of Prey یکی از دلایل اولویت نداشتن Birds of Prey 2 باشد. حتی اگر دنباله‌ای برای این فیلم ساخته نشود احتمال می‌رود که DC در ادامه از کاراکترهای این فیلم استفاده کند. شکی در بزرگ بودن آینده مارگو رابی در نقش هارلی کویین وجود ندارد اما آینده قناری سیاه، هانترس، رنه مونتویا و کاساندرا کین نامشخص است.

منبع : Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.