امیل هرش و بازیگران دیگری به فیلم The Immaculate Room پیوستند

20 December 2020 - 09:00
بازیگران فیلم اتاق پاک

موکاندا مایکل دیول (Mukunda Michael Dewil) فیلم روان‌شناختی The Immaculate Room «اتاق پاک» را درباره یک زوج می‌سازد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

امیل هرش (Emile Hirsch)، کیت باسورث (Kate Bosworth)، اشلی گرین (Ashley Greene) و ام امت والش (M. Emmet Walsh) قرار است در فیلم The Immaculate Room به نویسندگی و کارگردانی موکاندا مایکل دیول، بازی کنند.

ساخت فیلم روان‌شناختی و هیجان‌انگیز The Immaculate Room توسط کمپانی Productivity Media در جریان است. این فیلم، یک زوج به ظاهر کامل را به تصویر ‌می‌کشد که در یک آزمایش روان‌شناختی شرکت ‌می‌کنند. در این آزمایش اگر آن‌ها بتوانند به مدت ۵۰ روز در یک اتاق کاملا سفید بمانند ۵ میلیون دلار جایزه کسب ‌می‌کنند.

ولی این اتاق بسیار بیشتر از چیزی است که به نظر ‌می‌رسد و گذشته و جنبه‌های تاریک شخصی، حقایق شرم‌آوری را آشکار ‌می‌کند که ممکن است باعث شود آن‌ها در اتاق دوام نیاورند.

از آثار قبلی هرش ‌می‌توان به ایفای نقش در فیلم‌های Into the Wild، Once Upon a Time In Hollywood و The Girl Next Door اشاره کرد. باسورث در فیلم‌های Blue Crush، Superman Returns، Beyond The Sea، Straw Dogs، Still Alice، The Domestics و سریال The Long Road Home بازی کرده است.

گرین برای ایفای نقشش در فرنچایز Twilight از کمپانی Lionsgate مشهور است و والش اخیرا در در کنار دنیل کریگ (Daniel Craig) در فیلم Knives Out دیده شده است.

دنیل باور (Daniel Baur)، داگ ماری (Doug Murray)، جوئل دیوید مور (Joel David Moore) در کنار مکس اوسوالد (Max Osswald)، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

ویلیام جی سانتور (William G. Santor) و رایان رینی (Ryan Reaney) به نمایندگی از کمپانی Productivity Media تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را بر عهده دارند.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.