Moon Knight؛ کوین فایگی قول اکشن و پرداختن به سلامت ذهنی را داد

20 December 2020 - 21:30
Moon Knight

طرفداران مشتاق فهمیدن چیزهای بیشتری از شخصیت Moon Knight و اولین حضورش در دنیای سینمایی مارول هستند اما باید تا زمان پخش این سریال از Disney+ صبر کنند. رئیس Marvel Studios، کوین فایگی (Kevin Feige) به‌تازگی جزئیات بیشتری از این اثر منتشر کرده و نوید یک اثر اکشن-ماجراجویی با شخصیت اصلی جسور اما متزلزل را داده است که به موضوعات مهمی نظیر سلامت ذهنی نیز خواهد پرداخت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

چیز زیادی تا به این لحظه از این عنوان نمی‌دانیم، تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم آن است که فیلم‌برداری این مجموعه با درخشش اسکار آیزاک (Oscar Isaac) از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود اما هنوز هم تاریخ دقیق پخشش را نمی‌دانیم.

زیر نقاب «شوالیه‌ی ماه» تفنگدار سابق نیروی دریایی مارک اسپکتور قرار دارد، شخصیتی که با اختلال تجزیهٔ هویت یا هویت پریشی (اختلال چند شخصیتی) دست‌ و پنجه نرم می‌کند. این مسئله می‌تواند نقش پررنگی در سریال داشته باشد، نقشی که طرفداران داستان‌های مصور این شخصیت به خوبی از آن آگاه هستند.

فایگی در مصاحبه‌اش با Emmy Magazine گفت:

مدتی است که قهرمانی نداریم که از روی ساختمان‌ها می‌پرد و وارد هر دعوایی می‌شود از طرفی جنبه‌ی مهم این سریال بیماری ذهنی است که آن را منحصر به‌ فرد می‌کند.

بسیاری از سریال‌هایی که طی کامیک-کان سن دیگو و نمایشگاه D23 دیزنی در سال ۲۰۱۹ معرفی و تأیید شدند به دلیل تعویق‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا بسیار تا زمان پخششان فاصله‌ دارند اما فایگی فهمیده است که اشتیاق طرفداران باعث به وجود آمدن انتظاراتی شده که باید برآورده شوند.

او گفت:

ما از روی صحنه پایین آمدیم و متوجه عشق جمعیت شدیم، آن موقع بود که به خودمان گفتیم باید تحسین طرفداران را به‌دست بیاوریم و به تمام چیزهایی که الآن قولشان را دادیم عمل کنیم.

از آن موقع، مارول هنوز چیز زیادی را عرضه نکرده است اما سریال‌های بیشتری نظیر Armor Wars و Ironheart را نیز معرفی کرده که به لیست آن‌هایی که تا به الآن تأییدشده‌اند، بپیوندند.

Kevin Feige

با اینکه گزارش‌ها حاکی از پیوستن آیزاک به این سریال برای ایفای نقش اصلی آن است اما این بازیگر و مارول هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند؛ مهم‌تر از این مسئله آن است که چیزی حدود یک سال زمان بین اعلام تا پخش سریال مورد انتظار WandaVision بر روی دیزنی پلاس وجود داشت اما فایگی این اطمینان را می‌دهد که این مجموعه ارزش آن‌ همه انتظار را خواهد داشت.

فایگی گفت:

انتظار طرفداران باعث بالا رفتن توقعاتشان شده است … تیم بازاریابی‌مان -همان کسانی که باعث می‌شوند فیلم‌های شگفت‌انگیزمان مانند یک رویداد به نظر برسد- دقیقاً همان کار را برای سریال‌های دیزنی پلاس انجام می‌دهند و این چیزیست که بسیار برای ما و دیزنی وقتی‌ که تصمیم گرفتیم به این حوزه‌ی جدید قدم بگذاریم، مهم بود. این همان چیزی است که هر سریال را منحصر به‌ فرد و جذاب می‌کند.

منبع: Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.