ساموئل ال جکسون در سریالی محصول اپل بازی می‌کند

21 December 2020 - 00:00

شبکه‌ی Apple TV+ سریالی شش قسمتی به نام The Last Days of Ptolemy Grey را با نقش‌آفرینی و تهیه‌کنندگی اجرایی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) می‌سازد. این سریال بر اساس کتابی از نویسنده‌ی پرفروش، والتر موزلی (Walter Mosley)، که نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال هم هست، ساخته می‌شود. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

در این مجموعه که توسط Apple Studios تولید می‌شود، جکسون در نقش بطلمیوس گری (Ptolemy Grey) بازی می‌کند؛ پیرمرد ۹۱ ساله‌ای که خانواده، دوستان و حتی خودش را فراموش کرده است. در آستانه فرو رفتن در عمق تنهایی و زوال عقل، وقتی او در پی یک تغییر زودگذر فرصت فوق العاده‌‌ای برای بازیابی مختصر خاطراتش پیدا می‌کند، از این شفافیت گران‌بها و زودگذر به دست آمده برای کنار آمدن با گذشته و حل معمای مرگ برادرزاده‌اش استفاده می‌کند.

جکسون، که ۷۱ ساله شده، به همراه موزلی و با همکاری دیوید لوین (David Levine) و الی سلدن (Eli Selden) از کمپانی Anonymous Content و به همراه شریک تهیه‌کننده‌ی موزلی، دایان هاوسلین (Diane Houslin) تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را برعهده دارند.

The Last Days of Ptolemy Grey دومین همکاری Apple TV+ و جکسون پس از فیلم The Banker در سال ۲۰۲۰ است. همچنین این بازیگر نامزد اسکار در مجموعه فیلم‌های بلاک باستر کمپانی مارول که روی هم رفته بیش از ۲۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند، حضور داشته است.

اخیرا اعلام شد که جکسون و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) قرار است دوباره در نقش‌های نیک فیوری (Nick Fury) و تالوس (Talos) در سریال Secret Invasion، محصول Disney+ حضور داشته باشند. فیلم های آینده‌ی جکسون شامل The Hitman’s Wife’s Bodyguard ،The Asset ، Spiral و انیمیشن Blazing Samurai می‌شود.

موزلی که نویسنده بیش از شصت عنوان کتاب است، اخیرا مدال National Book Award را دریافت کرده است. او کتاب The Last Days of Ptolemy Grey را پس از مشاهده‌ی مراحل اولیه‌ی زوال عقل مادرش نوشته است. موزلی اخیراً در تلویزیون به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی در سریال درام Snowfall محصول شبکه‌ی FX حضور داشته است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.