یونیورسال حق تولید فیلم The Electric State را به دست آورد

21 December 2020 - 15:00
فیلم The Electric State

پس از مزایده‌ای پر سر و صدا، کمپانی Universal Pictures حق تولید و پخش اقتباسی از رمان گرافیکی The Electric State را برنده شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) جهت نقش‌آفرینی در این فیلم و برادران روسو با نام‌های جو روسو (Joe Russo) و آنتونی روسو (Anthony Russo) نیز برای به عهده داشتن وظیفه کارگردانی آن انتخاب شده‌اند. علاوه بر این، برادران روسو این فیلم را از طریق کمپانی‌شان با نام AGBO تولید خواهند کرد و جزء تولیدکنندگان این پروژه نیز خواهند بود. مایک لاروکا (Mike Larocca) از کمپانی AGBO یکی دیگر از تولیدکنندگان این فیلم است.

کمپانی مستقل AGBO برای اولین بار حق اقتباس از رمان گرافیکی The Electric State را در سال ۲۰۱۷ به دست آورد و برنامه‌ریزی‌ها از این قرار بود که آن‌ها فیلمی را بر اساس آن با کمک باربارا موشیتی (Barbara Muschietti) و اندی موشیتی (Andy Muschietti) که اندی موشیتی برای کارگردانی آن انتخاب شده بود تولید کنند. با توجه به اینکه اندی و باربارا موشیتی برای کارگردانی فیلم Flash توسط کمپانی برادران وارنر انتخاب شده بودند، برادران روسو به جای آن‌ها جهت کارگردانی این پروژه جایگزین شدند و به سرعت ستاره نوظهور هالیوودی با نام میلی بابی براون برای نقش‌آفرینی در این فیلم انتخاب شد ولی با این حال اندی و باربارا موشیتی همچنان به عنوان یکی از تولیدکنندگان این پروژه در ساخت آن دخیل خواهند بود.

راسل آکرمن (Russell Ackerman) و جان شوئنفلدر (John Schoenfelder) جزء تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم The Electric State خواهند بود. منابع داخلی گفته‌اند حتی با توجه به اینکه روند توسعه این فیلم به سرعت در حال پیش‌روی می‌باشد ولی به علت تداخل در برنامه‌های کاری میلی بابی براون که در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری صحنه‌های خود در فصل چهارم سریال Stranger Things می‌باشد و همچنین برادران روسو که از ماه بعد در شهر لانگ بیچ ایالت کالیفرنیا آمریکا فیلم‌برداری فیلم پرهزینه The Gray Man کمپانی نتفلیکس را آغاز خواهند کرد مشخص نیست که فیلم The Electric State چه زمانی وارد مرحله تولید شود با این حال پیش‌بینی می‌شود که زمان آغاز روند ساخت این فیلم از انتهای سال ۲۰۲۱ یا ابتدای ۲۰۲۲ کلید بخورد.

همان‌طور که گفته شد، این فیلم بر اساس رمان گرافیکی نوشته شده توسط سیمون استولنهاگ (Simon Stålenhag) با نام The Electric State ساخته خواهد شد و وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن نیز بر عهده کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استیون مک‌فیلی (Stephen McFeely)‌ از کمپانی AGBO می‌باشد که این دو نفر پیش از این با همکاری یکدیگر فیلم‌نامه فیلم‌های Captain America: Winter Soldier ،Captain America: Civil War ،Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame را به قلم درآورده‌اند. رمان گرافیکی The Electric State نقاشی‌های هنری خیره‌کننده‌ای را در خود دارد.

اتفاقات رمان The Electric State در آینده‌ای متفاوت جریان دارد و داستان دختر نوجوانی (با نقش‌آفرینی میلی بابی براون) را تعریف می‌کند که متوجه می‌شود رباتی عجیب ولی دوست‌داشتنی که نزد او آمده در واقع توسط برادر گم‌شده‌اش برای او فرستاده شده است. او به همراه این ربات برای پیدا کردن برادرش راهی جهانی می‌شود که انسان‌ها از هر طریقی با ربات‌ها ترکیب شده‌اند و در حین این مأموریت او توطئه بزرگی را نیز کشف می‌کند.

برادران روسو درباره این پروژه گفتند:

ما بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستیم از اینکه قرارداد تولید و کارگردانی این فیلم را با کمپانی یونیورسال برای پخش آن در سینماها به دست آورده‌ایم. این خبر بسیار فوق‌العاده‌ای هم برای ما به عنوان فیلم‌ساز و هم برای بینندگان جهان است که می‌خواهند دوباره فرصت دیدن فیلم‌ها در سینما را تجربه کنند. این نشان مثبتی است و همان‌طور که واکسن ویروس کرونا در حال تولید می‌باشد بازار سینماها نیز دوباره به روند عادی خود بازخواهند گشت.

کمپانی AGBO تبدیل به کمپانی بسیار پرمشغله‌ای شده است چرا که آن‌ها فیلم‌هایی مانند فیلم ۲۱ Bridges کمپانی STXfilms، فیلم Extraction که تبدیل به پربیننده‌ترین و بزرگ‌ترین فیلم امسال کمپانی نتفلیکس شده، فیلم ترسناک کمپانی IFC Midnight با نان Relic، فیلم Mosul که عملکرد جهانی بسیار خوبی را در شبکه اینترنتی نتفلیکس داشته را تولید کرده‌اند. این کمپانی خودش را به عنوان یکی از کمپانی‌های پربار تولید فیلم بین دیگر کمپانی‌ها جای داده است.

در طی مصاحبه کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی با وب‌سایت Deadline، آن‌ها به علت از دست دادن فرصت همکاری با اندی و باربارا موشیتی ناراحت شده‌اند و در عین حال نیز برای همکاری دوباره با برادران روسو بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستند. آن‌ها در طی این مصاحبه گفتند:

هر فیلم‌نامه‌ای که ما تا به حال نوشته‌ایم جو و آنتونی روسو آن را کارگردانی کرده‌اند و ما بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم تا دوباره با این دو نفر همکاری کنیم. مورد بسیار جالب این پروژه، مضامین رمان گرافیکی Electric State می‌باشد.

این فیلم اولین کاری است که کمپانی AGBO پس از پایان توسعه فیلم Avengers: Endgame انجام داده و در حالی که نویسنده‌های فیلم Electric State گفته‌اند که نبود مارول برای تکیه دادن و کمک گرفتن از آن‌ها مضطرب کننده است ولی در عین حال نیز از آن‌ها انتظار می‌رود که در خلق کردن جهان این فیلم نقش مهمی را ایفا کنند.

کریستوفر مارکوس یکی از دو نویسنده فیلم‌نامه فیلم Electric State در این باره گفت:

داستان رمان Electric State داستان بسیار انسانی از دختر نوجوانی با تمام قدرت‌های یک دختر نوجوان و نه چیزی بیشتر است. به بیان دیگر ما برای اقتباس از این داستان و کاراکترهای آن بسیار افتخار می‌کنیم و به غیر از یکی از کاراکترهای مکمل، بقیه کاراکترها زن هستند که ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا از آن‌ها در فیلم‌نامه این پروژه استفاده کنیم.

پس از کارگردانی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ Avengers: Endgame، برادران روسو از آن موقع تا به حال مشغول تولید و کارگردانی پروژه‌های غیرمارولی بوده‌اند. در اوایل امسال فیلم Cherry دوباره همکاری بین آن‌ها با تام هالند (Tom Holland) را رقم زده که این فیلم کمپانی اپل قرار است در سال ۲۰۲۱ در شبکه اپل تیوی پخش شود. همچنین به آن‌ها وظیفه کارگردانی فیلم The Gray Man با نقش‌آفرینی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و کریس ایوانز (Chris Evans) نیز محول شده است. این فیلم، پرهزینه‌ترین فیلمی است که کمپانی نتفلیکس در تاریخ این شبکه تا به حال تولید کرده و از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان آنا د آرماس (Ana De Armas)، جولیا باترز (Julia Butters)، واگنر مورا (Wagner Moura) و جسیکا هنویک (Jessica Henwick) را نام برد.

میلی بابی براون همچنان پرمشغله است و همان‌طور که گفته شد در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری فصل چهارم سریال Stranger Things نتفلیکس می‌باشد. در بخش فیلم‌های سینمایی نیز، فیلم او با نام Enola Holmes در شبکه نتفلیکس که در آن نقش خواهر شرلوک هولمز را بازی کرده تبدیل به یکی از فیلم‌های بسیار موفق این شبکه شده است. همچنین او قرار است که در فیلم‌های The Girls I’ve Been و Damsel نیز ایفای نقش کند و علاوه بر آن وظیفه تولید فیلم درام A Time Lost این کمپانی را نیز بر عهده خواهد داشت. فیلم Godzilla v. Kong کار بعدی خواهد بود که او در آن دیده خواهد شد.

کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی پیش از این، کار نوشتن فیلم‌نامه فیلم The Gray Man برادران روسو را انجام داده‌اند و همچنین این دو جزء تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم Mosul نتفلیکس نیز بوده‌اند که این فیلم را کمپانی AGBO تولید کرده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.