شایعه: اکران اسپین‌آف Han Solo شش ماه عقب رفت

4 January 2017 - 20:00

تغییر زمان اکران فیلم The Force Awakens «نیرو برمی‌خیزد» از تابستان به زمستان، یکی از موضوعاتی بود که باعث تعجب بسیاری از طرفداران فرنچایز جنگ ستارگان شد، چرا که آنها فیلم‌های قبلی را در ماه‌های گرم سال تجربه کرده‌بودند. در واقع اکران تابستانی برای فیلم‌های جنگ ستارگان چیزی شبیه به یک سنت بود، در نتیجه بسیاری در مورد اکران موفق آن در پایان سال شبهه داشتند. البته همانطور که قطعا به این موضوع واقف هستید، لوکاس‌فیلم و دیزنی به هیچ وجه از این تصمیم پشیمان نشدند. حال به تازگی شایعاتی به وجود آمده‌است که نشان می‌دهد اسپین‌آف پیش روی هان سولو که قرار است خرداد ۱۳۹۷ اکران شود، همانند The Force Awakens به اکران آذرماه منتقل شده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

وبسایت MakingStarWars که در این موارد بسیار قابل اتکا است، ادعا کرده‌است که این فیلم بیشتر حال و هوای کریسمسی دارد و در همان حوالی اکران خواهد شد. تاریخ اکران احتمالی جدید ۲۲ آذرماه ۱۳۹۷ است. این وبسایت به این نکته اشاره دارد که این خبر تنها بر روی یکی از اعلامیه‌های تبلیغاتی نشست خبری اخیر این فیلم منتشر شده‌است؛ در حالی که در اکثر نشست‌های تبلیغاتی فیلم برای معرفی بازیگران جدید، تاریخ اکران فیلم، تنها سال ۲۰۱۸ اعلام می‌شد.

البته باید بگوییم که این موضوع تنها یک شایعه است و هنوز به طور رسمی قرار است این فیلم را در ماه خرداد مشاهده کنیم. اما این موضوع عجیب نخواهد بود که لوکاس‌فیلم تغییر بیان شده را عملی کند، چون به هر حال The Force Awakens و Rogue One توانسته‌اند در این تاریخ، عملکردی بی‌نظیر داشته‌باشند.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.