احتمال ساخت پیش درآمدی از سریال Breaking Bad درباره گاس فرینگ وجود دارد

21 December 2020 - 17:30
جانکارلو اسپوزیتو

ستاره سریال‌های Breaking Bad «برکینگ بد» و Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری»، جانکارلو اسپوزیتو اعلام کرد ایده‌ای برای ساخت پیش درآمدی از سریال Breaking Bad با نام The Rise Of Gus Fring دارد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

اسپوزیتو در سریال Breaking Bad نقش یک توزیع کننده مواد مخدر که مت‌آمفتامین تولید شده توسط والتر وایت را خریداری و به فروش می‌رساند و دوباره در این نقش در پیش درآمد این سریال، Better Call Saul ظاهر می‌شود. این اسپین آف درحال حاضر درحال نزدیک شدن به پخش فصل ششم و پایانی خود می‌باشد در حالی که رقیب فرینگ، لالو سالامنکا امپراطوری مواد مخدر فرینگ را مورد هدف قرار می‌دهد، اسپوزیتو علاقه دارد که در این پیش درآمد جدید به گذشته گاس فرینگ که فقط در سریال Breaking Bad به آن اشاره‌ای شد، بپردازد.

اسپوزیتو در مصاحبه‌ای گفت:

داستان بدین صورت است که وی در خانواده‌ای سیاسی بزرگ شده است. احساس می‌کنم گاس از دنیایی با نظم آمده است. او قبلا در ارتش حضور داشته. وقتی در ارتش نبود، مشاهده کردن را یاد گرفت. شما نمی‌توانید رهبری کنید مگر اینکه اول دنبال کردن را یاد بگیرید.

من فکر می‌کنم که او در ارتش دولتی نقش بالایی داشته است. او می‌توانسته در کشور بماند و آن کشور را اداره کند. اما او انتخاب کرد که راه متفاوتی برود و قدرت خود را پیدا کند بجای چیزی که به او داده شده بود. این انتخاب اوست.

در سریال Breaking Bad مشخص شد که فرینگ اصالتا اهل شیلی بوده و از شیلی به مکزیک و از مکزیک به ایالات متحده مهاجرت کرده است. مامور مبارزه با مواد مخدر هنک شریدر نتوانست اطلاعاتی درباره فرینگ قبل از سال ۱۹۸۶ پیدا کند و دشمن او هکتور سالامانکا فکر می‌کند که فرینگ ژنرالی در ارتش آگوستو پینوشه بوده است.

فرینگ و دان هکتور در فصل چهارم قسمت “Hermanos” به دشمن‌های جدی تبدیل شدند هنگامی که یک سری فلش بک از دهه ۱۹۸۰ نشان داد که هکتور، مکس آرسینیگا را در طول یک معامله بهم خورده به قتل رساند. فرینگ و مکس دوستان نزدیک و شریک تجاری یکدیگر بوده‌اند.

اسپوزیتو گفت که “کارهای زیادی برای انجام دارم” در فصل ششم سریال Better Call Saul، که طبق گفته بازیگر فیلم‌برداری آن در ماه مارس بعد از ماه‌ها تاخیر به علت همه گیری ویروس کرونا، شروع خواهد شد. بعد از پخش فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie، درباره شریک والتر وایت، جسی پینک‌من که پس از اتمام سریال Breaking Bad اتفاق می‌افتد. گیلیان اعلام کرده که بعد از اتمام سریال Better Call Saul علاقه‌ای به ادامه دنیای Breaking Bad ندارد.

گیلیان در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه‌ای گفت:

من برنامه‌ای برای ادامه دنیای Breaking Bad بجز اتمام سریال Better Call Saul ندارم. من در گذشته نیز خود را متعجب کردم، اما دارم به این فکر می‌کنم که این حرف را در سال ۲۰۱۳ زیاد می‌زدم. نمی‌خواهم بیش از حد داستان را طولانی کنم و امیدوارم تا به الان این کار را نکرده باشم.

 

 

منبع : Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.