نتفلیکس به فراهم کردن بودجه بزرگ فیلم The Gray Man متعهد است

22 December 2020 - 14:00
فیلم The Gray Man

کمپانی نتفلیکس که به تازگی ۱۰ میلیون مشترک جدید را در طی دوران همه‌گیری ویروس کرونا به آمار مشترکان شبکه اینترنتی خود اضافه کرده، بلندپروازانه‌ترین فیلمی که از لحاظ مالی تاکنون تولید کرده را در برنامه‌های خود دارد. این فیلم The Gray Man نام دارد و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و کریس ایوانز (Chris Evans) برای نقش‌آفرینی در آن انتخاب شده‌اند، در حالی که کمپانی AGBO متعلق به برادران روسو با نام‌های جو روسو (Joe Russo) و آنتونی روسو (Anthony Russo) نیز کار ساخت این فیلم را انجام خواهد داد و همچنین برادران روسو وظیفه کارگردانی این پروژه را برعهده خواهند داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

The Gray Man اولین فیلم بزرگی است که برادران روسو پس از کارگردانی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ یعنی Avengers: Endgame کارگردانی آن را انجام خواهند داد. هدف نتفلیکس از ساخت فیلم The Gray Man این است که فرنچایز جدیدی در سطح و اندازه فرنچایز جیمز باند و با بودجه‌ای بالای ۲۰۰ میلیون دلار را خلق کنند. همان‌طور که گفته شد کمپانی AGBO این پروژه را تولید خواهد کرد و برادران روسو نیز پیش از این کار نوشتن فیلم‌نامه آن را با همکاری کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استیون مک‌فیلی (Stephen McFeely) انجام داده‌اند، که این دو نویسنده در کارنامه خود وظیفه نوشتن فیلم‌نامه سری فیلم‌های Captain America و Avengers را برعهده داشته‌اند.

فیلم The Gray Man بر اساس رمان نوشته شده توسط مارک گرینی (Mark Greaney) که در سال ۲۰۰۹ منتشر شده ساخته خواهد شد و داستان آن درباره شخصیتی به نام The Gray Man است که در داستان این رمان نام مستعار قاتل مزدور و مجری سابق CIA با نام کرت جنتری است.

داستان این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز جدالی بین دو قاتل با نام‌های کورت جنتری (با نقش‌آفرینی رایان گاسلینگ) و هم کار سابق او در CIA لوید هانسن (با نقش‌آفرینی کریس ایوانز) می‌باشد که جنتری در سراسر جهان توسط هانسن مورد تعقیب قرار می‌گیرد. رمان The Gray Man به سرعت تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها شده و انتظار می‌رود که رایان گاسلینگ در فیلم‌های بعدی این فرنچایز احتمالی نیز نقش‌آفرینی کند.

این پروژه طی سال‌های پیش در کمپانی New Regency در حال توسعه قرار داشته و قرار بود که برد پیت (Brad Pitt) و جیمز گری (James Gray) دو بازیگر اصلی این فیلم باشند ولی بعدها روند توسعه آن متوقف شده بود. برادران روسو بی سر و صدا این پروژه را چندین سال است که توسعه داده‌اند.

آنتونی روسو در مصاحبه جدیدی که با وب‌سایت ددلاین انجام داده در این باره گفت:

این فیلم جدال بین دو بازیگر بزرگی است که هر کدام از آن‌ها نسخه متفاوتی از CIA و تصویر متفاوتی از این سازمان و کارهایی که می‌تواند انجام دهد را نشان خواهند داد. کسانی که طرفدار فیلم Captain America: Winter Soldier بوده‌اند، این فیلم نیز چیزی شبیه با آن می‌باشد، با این تفاوت که جهان این فیلم نمایانگر دنیای واقعی خواهد بود.

جو روسو نیز درباره مقیاس این پروژه گفت:

هدف ما این است که فیلم The Gray Man فیلمی رقابتی در مقایسه با فیلم‌های بزرگی که در سینماها اکران می‌شوند باشد و توانایی تولید این فیلم با همکاری کریس ایوانز و رایان گاسلینگ برای ما مانند به واقعیت پیوستن رؤیایی است. هدف ما از ساخت این پروژه خلق کردن فرنچایز و ایجاد جهانی کامل با حضور رایان گاسلینگ در مرکز آن می‌باشد. ما کاملاً به تولید فیلم اول این فرنچایز (احتمالی) متعهد هستیم و این فیلم جهت رسیدن به هدفمان برای ساخت قسمت بعدی آن قدم بسیار بزرگی خواهد بود.

در دنیای این فیلم قاتل‌های استادی وجود دارند و کاراکتر رایان گاسلینگ نیز در آن تبدیل به مهره‌ای سوخته برای CIA می‌شود که این سازمان و کاراکتر کریس ایوانز به دنبال او خواهند بود. ما رابطه کاری بسیار خوبی را با کمپانی نتفلیکس داریم و همچنین ۲۰ سال است که با اسکات استیوبر (Scott Stuber) (رئیس فیلم‌های تولیدی و اورجینال نتفلیکس) رابطه داریم. ما کمپانی AGBO را با هدف قصه‌گویی بی‌طرف و عاری از تعصب تشکیل داده‌ایم تا بتوانیم بهترین پلتفرم را برای تحقق این هدف انتخاب کنیم. باور ما این است که کمپانی نتفلیکس بهترین مکان و پلتفرم برای این فیلم می‌باشد.

به نظر می‌رسد که کمپانی نتفلیکس اعتقاد بسیار زیادی به کار برادران روسو دارد و تعجبی هم ندارد چرا که به غیر از فروش تاریخی فیلم Avengers،‌ فیلم تولیدی کمپانی آن‌ها با نام Extraction و با نقش‌آفرینی کریس همسورث (Chris Hemsworth)، گلشیفته فراهانی و راندیپ هودا (Randeep Hooda) تبدیل به پربیننده‌ترین فیلم اورجینالی شده که مشترکان شبکه نتفلیکس تا به حال تماشا کرده‌اند. قسمت دومی از این فیلم نیز تولید خواهد شد که اکنون در مرحله توسعه قرار دارد و سام هارگراوی (Sam Hargrave) برای کارگردانی و جو روسو برای نوشتن فیلم‌نامه دوباره به آن بازخواهند گشت.

همان‌طور که گفته شد برادران روسو کمپانی خود با نام AGBO را برای سرمایه‌گذاری و تولید فیلم‌هایی با قصه‌گویی بی‌طرف و عاری از تعصب ایجاد کرده‌اند و اگر فیلم The Gray Man موفق ظاهر شود، دو فرنچایز که هر کدام IP‌های اورجینالی هستند در شبکه نتفلیکس نصیب آن‌ها خواهد شد. برادران روسو دوباره در ساخت این فیلم با کریس ایوانز همکاری خواهند کرد که این بازیگر نیز مانند کریس همسورث پیش از این در ساخت چهار فیلم مارول با آن‌ها همکاری کرده است ولی آن‌ها با رایان گاسلینگ تا به حال کار نکرده‌اند و این فیلم اولین کار آن‌ها با این بازیگر خواهد بود.

علاوه بر این، آن‌ها اخیراً فیلم مستقل درامی با نام Cherry که داستان واقعی است از مردی دارای PTSD (اختلال استرسی پس از آسیب روانی) که خود درمانی کرده و در عین حال نیز به بانک‌های شهر کلیولند ایالت اوهایو آمریکا دستبرد می‌زند. تام هالند (Tom Holland) برای نقش‌آفرینی در این فیلم انتخاب شده ولی هنوز هیچ کمپانی حق پخش این پروژه را خریداری نکرده است. فیلم‌نامه این پروژه توسط آنجلا روسو-اوستوت (Angela Russo-Otstot) و جسیکا گلدبرگ (Jessica Goldberg) نوشته شده است.

کمپانی AGBO به صورت جداگانه نیز قراردادی را با استودیوهای آمازون برای تولید فیلمی هیجان‌انگیز با نام Citadel و با نقش‌آفرینی ریچارد مدن (Richard Madden) و پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra) امضا کرده است. کمپانی آمازون اعلام کرده که تولید این سری از فیلم به زبان محلی در کشور مکزیک انجام خواهد شد، به علاوه نسخه‌هایی از آن که در کشورهای ایتالیا و هند ساخته خواهد شد. ریچارد مدن و پریانکا چوپرا که دارای شهرتی جهانی هستند در نسخه آمریکایی این سری از فیلم با نام Mothership ایفای نقش خواهند کرد.

علاوه بر The Gray Man، برادران روسو فیلم لایو اکشنی از کاراکتر Hercules را در کمپانی دیزنی تولید خواهند کرد و همچنین آن‌ها اقتباسی از رمان Exit West را برای کمپانی نتفلیکس نیز انجام خواهند داد.

جو روسو درباره فیلم Exit West گفت:

ما امیدواریم که بتوانیم این پروژه را تا اواخر فصل پاییز یا اوایل فصل بهار بسته به وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا وارد مرحله تولید کنیم. این فیلم بر اساس کتاب فوق‌العاده‌ای ساخته خواهد شد که افسانه‌ای مدرن با رئالیسمی جادویی و داستان اصلی از پناهنده خاورمیانه‌ای را روایت می‌کند. عنصری از رئالیسم جادویی در این کتاب وجود دارد که تجربه پناهنده بودن را به خوبی نشان می‌دهد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.