سریال WandaVision از سریال Friends الهام گرفته است

22 December 2020 - 17:30

کمتر از یک ماه تا پخش اولین سریال استودیوی مارول یعنی WandaVision «وانداویژن» در سرویس دیزنی پلاس فاصله داریم، که در آن شاهد اولین ماجراجویی اسکارلت ویچ و ویژن پس از اتفاقات فیلم Avenger: Endgame خواهیم بود. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این سریال مشابه هیچ‌کدام از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول نخواهد بود. همان‌طور که در تریلر سریال نشان داده شد، این سریال به‌شدت تحت‌ تاثیر سیت‌کام‌های دهه ۶۰ تا به الان قرار گرفته است. می‌دانیم که سیت‌کام‌های کلاسیکی مانند Friends و Parks & Recreation بیشترین تاثیر را روی این سریال از مارول خواهند داشت که برای طرفداران تعجب‌آور بوده است.

تولید کننده اجرایی این سریال جک شیفر (Jac Schaeffer) درباره سریال‌های موردانتظار با مجله امی مصاحبه‌ای کرده است. وی در طول مصاحبه خود، درباره تاثیر سریال‌هایی مانند Friends، Parks & Recreation و سریال‌های دیگری مانند I Love Lucy, The Dick Van Dyke Show, My Three Sons, Father Knows Best, The Adventures of Ozzie And Harriet روی این سریال مارولی صحبت کرده است.

می‌دانستم شگفتی‌های زیادی درباره این دو شخصیت وجود دارد. ترکیب آن‌ها با دنیای سیت‌کام، شاید در ابتدا اشتباه و مسخره به نظر برسد. اما وقتی آن را تماشا کنید، آرامش‌بخش و دلگرم‌کننده است. پس ما اصل رابطه آن‌ها را حفظ کرده‌ و کمی آن را تغییر داده‌ایم.

اضافه شدن عنصر سیت‌کام به سریال باعث نگرانی برخی از طرفداران سرسخت مارول شده است. بازیگر نقش ویژن، پل بتانی به طرفداران اطمینان داد که جای نگرانی نیست و سریال بیشتر از چیزی که تریلر به ما نشان داده مشابه فیلم‌های مارول خواهد بود. بتانی گفته:

می‌توانم بگویم که تفاوتی در ارزش تولید وجود ندارد. این سریال مشابه فیلم‌های مارولی خواهد بود که من در آن‌ها نقش داشته‌ام. در هرصورت بین سریال و فیلم سینمایی، متفاوت بودن اتفاق خواهد افتاد، پس به‌شدت هیجان‌انگیز است که سریالی را ارائه کنیم که در آن تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

کوین فایگی نیز اعلام کرد که تغییر رویه به سمت استریمینگ برای آینده دنیای سینمای مارول اهمیتی زیادی دارد. فایگی در مصاحبه‌ای گفته:

پخش به‌صورت استریم قطعا آینده این صنعت است و جایی خواهد بود که بینندگان می‌خواهند فیلم و سریال‌ها را در آن تماشا کنند. من امیدوارم مخاطبان، سریال‌های ما با خط داستانی طولانی‌مدت را در سرویس‌های استریم تماشا کنند. تجربه‌ای مانند سریال WandaVision چیزی است که در فیلم‌ها مشابه آن را ندیده‌ایم. شما برای چیزهایی که در استریمینگ به آن دسترسی ندارید به سینما می‌روید و همین‌طور برای چیزهایی که در سینما به آن دسترسی ندارید به سراغ استریمینگ خواهید رفت. البته هر فیلمی که در سینماها پخش خواهد شد سرانجام راهی سرویس استریمینگ خواهد شد.

پخش سریال WandaVision از تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی) از سرویس پخش دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.

منبع : Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.