تریلر فیلم The Little Things منتشر شد

22 December 2020 - 23:30
فیلم چیزهای کوچک

تریلر فیلم روان‌شناختی و مهیج The Little Things «چیزهای کوچک» به کارگردانی و نویسندگی جان لی هنکاک (John Lee Hancock)، منتشر شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

دنزل واشنگتن (Denzel Washington)، نقش معاون کلانتر جو، یعنی دیک دیکون را بازی می‌کند که به خاطر جمع‌آوری فوری شواهد به لس‌آنجلس فرستاده می‌شود. در عوض، او با جیم بکستر (Jim Baxter)، با بازی رامی ملک (Rami Malek)، رئیس دپارتمان گروهان شهر، همکار می‌شود تا با هم اقدام به گیر انداختن قاتلی کنند که شهر را به وحشت انداخته است. در همین حال جرد لتو (Jared Leto)، نقش مضنون اصلی، یعنی آلبرت اسپارما را به تصویر می‌کشد.

لتو درباره کاراکتر خود می‌گوید:

او یک مرد غیرمعمولی است. او یک بیگانه، یک آدم مطیعِ سیاه‌پوست و فردی است که در قسمتی از زندگی‌اش گیر افتاده که فکر می‌کند لیاقت آن را ندارد. او که با ذکاوت و شوخ‌طبعی قابل توجهی، لعن و نفرین شده است، در واقع به راحتی در جامعه جای نمی‌گیرد (هم‌رنگ نمی‌شود). برای من او یک فرصت کامل برای دگرگونی بود و من از آن نهایت استفاده را کردم و آماده شدن و تحقیق کردن برای خلق این کاراکتر، بسیار سرگرم‌ کننده بود.

از دیگر بازیگران فیلم چیزهای کوچک می‌توان به: ناتالی مورالس (Natalie Morales)، تری کینی (Terry Kinney)، کریس باور (Chris Bauer)، جوریس جارسکی (Joris Jarsky)، ایزابل ارایزا (Isabel Arraiza)، سوفیا واسیلوا (Sofia Vassileva) و مایکل هیات (Michael Hyatt)، اشاره کرد.

فیلم چیزهای کوچک، ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن) در استریمر HBO Max و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینما‌ها اکران می‌شود.

منبع: EW

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.