فیلم «آن شب» شهاب حسینی در آمریکا اکران می‌شود

19 December 2020 - 14:00

زمان اکران فیلم جدید «آن شب» که با بازی شهاب حسینی تولید شده، در سینماهای آمریکا مشخص شد.

شرکت IFC Midnight برای اکران «آن شب» فیلم ترسناک روان‌شناختی کوروش اهری در آمریکا تاریخ تعیین کرد. این فیلم ایرانی با بازیگری شهاب حسینی قرار است در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ در سینماها اکران شود. «آن شب» اولین فیلم تولید شده ایرانی در ایالات متحده است که با دریافت مجوز نمایش از ایران، بناست به صورت هم‌زمان در ایران و آمریکا اکران ‌شود.

به گزارش تارنمای IFC Midnight ، «آن شب» فیلمی ترسناک، دلهره‌آور و معمایی به نویسندگی کوروش اهری و میلاد جرموز محصول سال ۲۰۱۹ است. «آن شب» که در آمریکا فیلمبرداری شده اولین فیلم بلند کوروش اهری است.

داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند. علی‌رغم تلاششان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته‌اند می‌کند. آن‌ها با دقت همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد زیر سوال می‌برند. در این فیلم جورج مگوایر نیز به‌عنوان بازیگر حضور دارد.

«آن شب» فیلمی از کمپانی ماموت پیکچرز است که با هم‌کاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت ساخته شده و از عوامل هالیوودی آن می‌توان به ‎الکس بروتو به همراه جفری الارد (سرمایه‌گذار فیلم «کشتار با اره برقی در تگزاس») و شریل استارولاکیس (فیلم «نگهبان شب») اشاره کرد. تری جرج (برنده جایزه اسکار) نیز مشاور محمد درمنش (تهیه‌کننده فیلم) است.

در این فیلم بازیگران و عوامل متنوعی متشکل از مهاجران عمدتاً ایرانی که شهروند قانونی / دارندگان گرین کارت یا ایرانی-آمریکایی متولد آمریکا هستند، به کار گرفته شده‌اند.

منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.