سریال His Dark Materials با فصل سوم به پایان می‌رسد

23 December 2020 - 14:30
سریال his_dark_materials

یکی از سریال‌های محبوب HBO برای فصل سوم و پایانی خود باز خواهد گشت. دو فصل اول سریال His Dark Materials «نیروی اهریمنی‌اش» بر اساس سری کتاب‌های نوشته فیلیپ پولمن (Philip Pullman)، در میان طرفداران و منتقدان مورد استقبال قرار گرفته ‌است. با این حال، این سری رمان‌ها به پایان رسیده‌اند و این قضیه در مورد سریال تلویزیونی هم صدق می‌کند. شبکه HBO اعلام کرده فصل سوم این سریال محبوب، فصل پایانی آن خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پایان یافتن His Dark Materials پس از فصل سوم، حماسه لایرا را به پایان خواهد رساند. در این سریال دافنه کین (Dafne Keen)، روث ویلسون (Ruth Wilson)، امیر ویلسون (Amir Wilson)، آریون باکاره (Ariyon Bakare)، اندرو اسکات (Andrew Scott)، ویل کین (Will Keen) و لین-منوئل میرندا (Lin-Manuel Miranda) نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرانچسکا اورسی معاون اجرایی شبکه HBO درباره به پایان رسیدن سریال اظهار داشت:

اقتباس از داستان حماسی و هیجان‌انگیز فیلیپ پولمن برای یک سریال تلویزیونی، افتخار بزرگی برای ما بوده است. ما از همکاران خود در BBC به دلیل تلاش بی‌وقفه آن‌ها در دو فصل اول این سریال سپاسگزاریم. ما مشتاقانه منتظر تکمیل این سه‌گانه و روایت فصل آخر ماجراجویی لایرا هستیم.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.