سونی چندین فیلم و سریال بر اساس فرنچایزهای پلی‌استیشن خواهد ساخت

23 December 2020 - 23:00
سونی

گویا اتفاقات بزرگی در استودیوی سونی پیکچرز در حال رخ دادن هستند، چون رئیس این استودیو اعلام کرده قرار است چندین فرنچایز پلی‌استیشن تبدیل به فیلم و سریال شوند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طی چند ماه گذشته خبرهایی درباره ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی مختلف بر اساس بازی‌های ویدئویی به اطلاع شما رساندیم، که مهم‌ترین آن‌ها ساخت سریالی بر اساس بازی محبوب استودیوی ناتی داگ یعنی The Last of Us «آخرین بازمانده از ما» توسط شبکه HBO بود. همچنین نتفلیکس در حال توسعه سریال تلویزیونی لایو اکشن جدیدی بر اساس فرنچایز محبوب Assassin’s Creed «اساسینز کرید» است.

تونی وینچیکوئرا مدیرعامل استودیوی سونی پیکچرز در مصاحبه جدیدی گفته این استودیو قصد دارد چندین فرنچایز پلی‌استیشن را به ۷ سریال تلویزیونی و ۳ فیلم سینمایی تبدیل کند. این فیلم و سریال‌ها توسط پلتفرم وان سونی پخش خواهند شد که وظیفه آن یکپارچه کردن بازی‌ها با فیلم و سریال‌های این استودیو است. وینچیکوئرا نگفته کدام فرنچایزها به صورت فیلم و سریال اقتباس خواهند شد یا تاریخ پخش آن‌ها چه زمانی خواهد بود. در حال حاضر امکان ساخت فیلم و سریال بر اساس تمام فرنچایزهای محبوب پلی‌استیشن وجود دارد.

فعلا بزرگترین اقتباس سونی بر اساس یک فرنچایز بازی ویدئویی، فیلم مورد انتظار Uncharted «آنچارتد» با بازی تام هالند (Tom Holland) است. تولید این فیلم روندی طولانی را طی کرد، اما سرانجام در سال ۲۰۲۰ فیلم‌برداری آن انجام شد. در ماه اکتبر شاهد انتشار اولین تصویر رسمی از هالند در نقش نیتن دریک بودیم، و سپس چندین تصویر از دیگر بازیگران فیلم هم منتشر شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.