آمازون سریال The Man in the High Castle را برای فصل سوم تمدید کرد

5 January 2017 - 16:53

آمازون  مجموعه تلویزیونی The Man in the High Castle که بر اساس کتابی از فیلیپ کی دیک ساخته شده‌است را پس از استقبال زیاد طرفداران برای فصل سوم تمدیدکرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

آمازون همچنین اعلام کرد که اریک اورمایر (Eric Overmyer) را به عنوان مدیر‌اجرایی و سازنده جدید  فصل‌ سوم سریال انتخاب‌ کرده‌است.

او پیش از این در سریال‌هایی مانند Law & Order (نظم و قانون) و  The Wire  (سیم) به عنوان تهیه‌کننده حضور داشته ‌است. مدیر اجرایی اصلی سریال فرانک اسپوتنیتز (Frank Spotnitz) در میانه فصل دوم به دلیل مشکلات مالی و لوکیشن از سریال جدا شد و فصل دوم بدون او به پایان رسید. فصل اول و دوم سریال روی شبکه استریم آمازون قرار دارد و آمازون قرار است فصل سوم سریال را در سال ۲۰۱۷ منتشر کند. داستان سریال در سال ۱۹۶۲ جریان دارد و در این مورد است که اگر متحدین در جنگ جهانی‌ دوم شکست می‌خوردند و آلمان در جنگ پیروز می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد.

طبق آمار منتشر شده، فصل دوم سریال بیش‌ترین بیینده در هفته اول نمایش را در میان سریال‌های اوریجینال اینترنتی به دست آورد و از سد سریال دیگر آمازون یعنی Bosch (بوش) عبور کرد. حال باید در انتظار آینده بمانیم و ببینیم که آیا این سریال می تواند موفقیت خود را تکرار کند یا خیر؟

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.