جزئیات جدیدی از سریال Green Lantern منتشر شد

24 December 2020 - 19:30

جزئیات جدیدی از سریال Green Lantern «فانوس سبز» که در آینده نزدیک از سرویس HBO Max پخش خواهد شد، منتشر شده است؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

گروه تولید این سریال در حال آماده سازی برای شروع فیلم‌برداری این سریال برای گرگ برلانتی (Greg Berlanti) و مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim) بوده‌اند که این سریال سه عصر مختلف از Green Lantern Corps را به نمایش خواهد گذاشت، حال جزئیات جدیدی درباره اعضای کلیدی و نقش آن‌ها در سریال منتشر شده است. این جزئیات نقش جسیکا کروز (Jessica Cruz) و سیمون باز (Simon Baz) را در این سریال نشان خواهد داد.

و می‌دانیم که شخصیت‌هایی مانند آلن اسکات (Alan Scott) و گای گاردنر (Guy Gardner) و جان استوارت (John Stewart) نقش بزرگی در سریال بر عهده خواهند داشت. گرچه به نظر می‌رسد که شخصیت‌های کلیدی مانند هال جوردن (Hal Jordan) و کایل راینر (Kyle Rayner) در این سریال حضور ندارند اما به نظر می‌رسد که سیمون و جسیکا نقش مهمی را در سریال برعهده خواهند داشت.

توصیفات شخصیت جسیکا کروز به شرح زیر می‌باشد: محافظت از کهکشان به اندازه کافی سخت می‌باشد. این موضوع زمانی سخت‌تر خواهد شد که شما شخصی هستید که با ترک آپارتمان خود راحت نخواهید بود. زندگی، جسیکا را در کودکی مجبور کرد که فقط به خود متکی باشد. او در حالی که از خواهر کوچک‌تر خود مراقبت می‌کرد، مدرسه را گذراند. با نگاه کردن به ظاهر او، نمی‌توانید مشکلات او را تشخیص دهید. جسیکا با مشکل اضطراب فلج کننده‌ای زندگی می‌کند. او بیشتر از هر کس دیگری در حال مبارزه با ترس بوده است.

توصیف شخصیت سیمون باز کمی متفاوت است: سیمون همیشه به Green Lanternها علاقه داشته است. او در دیترویت به عنوان یک دست‌فروش کار می‌کند. گرچه اوضاع کار او اخیراً مناسب نبوده است. به علت اتفاق یازدهم سپتامبر، مردم آمریکا نسبت به مردان جوان خاورمیانه‌ای بد بین شده‌اند.

در حالی که سریال برای فیلم‌برداری آماده می‌شود، می‌توان انتظار داشت که در طی هفته‌های آینده خبرهای بیشتری از این سریال منتشر گردد.

 

 

منبع : Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.