جیمز گان به ساخت فیلم کراس‌اووری بین DC و Marvel علاقه دارد

24 December 2020 - 17:00
جیمز گان

جیمز گان (James Gunn) به ساخت فیلم کراس‌اوری از Marvel و DC با حضور کاراکترهایی مانند کینگ شارک، گروت، راکت راکون و ویزل علاقه دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این کارگردان پس از کارگردانی فیلم‌هایی مانند Slither and Super شروع به درست کردن نامی برای خودش در صنعت سینما کرد ولی با کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy در سال ۲۰۱۴ بود که او شهرت جهانی خودش را به دست آورد. با توجه به اینکه این فیلم بسیار موفق ظاهر شد، جیمز گان برای کارگردانی قسمت دوم آن با نام Guardians of the Galaxy Vol 2 در سال ۲۰۱۷ دوباره برای مارول مشغول به کار شد و پس از آن نیز، کمپانی برادران وارنر او را برای کارگردانی فیلم The Suicide Squad استخدام کردند.

کاراکتر گروت از همان ابتدا در سال ۲۰۱۴ در فیلم‌های Guardians of the Galaxy مورد علاقه بسیاری از مخاطبین قرار گرفت ولی تنها زمانی او به فرهنگ عامه مردم اضافه شد که در قالب بچه گروت در قسمت دوم این فیلم ظاهر شد. این کاراکتر علاوه بر فیلم‌های Guardians of the Galaxy تا به حال در فیلم‌هایی دیگر از جمله فیلم Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame نیز حضور داشته و همچنین قرار است که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 و سریال اینترنتی The Guardians of the Galaxy Holiday Special و سریال تلویزیونی دیگری با نام I Am Groot و احتمالاً فیلم Thor: Love & Thunder نیز حضور داشته باشد.

در حالی که دیزنی به وضوح قصد دارد که از محبوبیت این کاراکتر نهایت استفاده را کند، در مقابل کاراکتر کینگ شارک، کاراکتری است که تا به حال به تعداد زیاد در فیلم‌ها ظاهر نشده است. کینگ شارک یکی از کاراکترهای اصلی سریال انیمیشنی Harley Quinn می‌باشد و همچنین او در سریال تلویزیونی The Flash شبکه CW و همچنین فیلم جدید The Suicide Squad جیمز گان نیز حضور داشته است.

جیمز گان در پاسخ به سؤال یکی از طرفداران در توییتر مبنی بر اینکه او در پروژه خیالی کراس‌اوری بین DC و Marvel از چه کاراکترهایی استفاده خواهد کرد گفته است که دوست دارد از کینگ شارک، گروت، راکت راکون و ویزل در این کراس‌اور استفاده کند.

ناگفته نماند که فیلم کراس‌اوری بین Marvel و DC فوق‌العاده غیرمحتمل است و جیمز گان نیز از این موضوع آگاه است. چند مورد در کمیک بوک‌ها وجود دارد که ابرقهرمان‌ها و ابردشمن‌های DC و Marvel برای حضور در کراس‌اوری بزرگ کنار هم جمع شده‌اند ولی غیرمحتمل است که کمپانی‌های دیزنی و برادران وارنر اجازه بدهند که کاراکترهایشان کنار یکدیگر در فیلمی حاضر شوند. با این حال حضور کینگ شارک، گروت، راکت راکون و ویزل در یک فیلم بسیار جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. شاید بتوان گفت این کاراکترها، قوی‌ترین در بین گروه‌های مرتبط به خود هستند و امکان دارد که ساختن فیلمی با حضور تمامی آن‌ها یکی از عجیب‌ترین کارهای جیمز گان باشد.

در حالی که این تیم انتخابی غیرمحتمل جیمز گان در فیلم کراس اور DC و Marvel مشخصاً جنبه شوخی دارد ولی با این حال طرفداران قطعاً دیوانه آن خواهند شد اگر چنین چیزی را در سینماها ببینید. جمیز گان به لطف مارول ثابت کرده که چه چیزهایی برای درست کردن فیلم ابرقهرمانی عالی لازم است و همچنین به همین دلیل می‌باشد که طرفداران برای دیدن فیلم The Suicide Squad بسیار هیجان‌زده هستند. به احتمال بسیار زیاد کاراکترهایی مانند کینگ شارک، گروت، راکت راکون و ویزل هیچ‌وقت با یکدیگر تعامل نخواهند داشت ولی حداقل طرفداران می‌توانند برای پروژه‌های آینده DC و Marvel این کارگردان هیجان‌زده باشند.

منبع:‌ اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.